Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 22 Μαρτίου 2018, 09:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΙ) και ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) Κύριε Υπουργέ, Κύριε Πρόεδρε του ΙΕΠ , Κύριε Αντιπρόεδρε του ΙΕΠ, αγαπητοί συντάκτες του Νομοσχεδίου, Το υπό έκδοση Νομοσχέδιο για την επιλογή στελεχών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αγνοεί πλήρως όσους υπηρετήσαμε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) και όσους Υπηρετούν στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Ενώ ο ρόλος μας στο σχεδιασμό της εκπαίδευσης είναι σημαντικός (διαμόρφωση πολιτικής της εκπαίδευσης, Προγράμματα Σπουδών, Εκπαιδευτικό Υλικό, Βιβλία, Λογισμικό, Οδηγίες, Έρευνα , Αξιολόγηση και έρευνα στην εκπαίδευση, Επαγγελματική εκπαίδευση, Ειδική Αγωγή κλπ), το Νομοσχέδιο μας καθιστά "αόρατα στελεχη". Τα χρόνια υπηρεσίας μας αγνοούνται πλήρως στη διαδικασία αξιολόγησης και μοριοδότησης (αφού δεν προσμετράται η εκπαιδευτική αλλά μόνο η διδακτική υπηρεσία) και ουδόλως προσμετράται η υπηρεσία μας ως στελεχών. Σύμφωνα με το Άρθρο 24 3. Κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας προσμετράται η αα) Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού ……. ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. γγ) Άσκηση καθηκόντων Συντονιστή ……(αυτά προβλέπει το σχέδιο νόμου) Είναι άδικη η αναφορά σε υπευθύνους Προϊσταμένων Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας κλπ χωρίς να γίνεται ουδεμία αναφορά στους υπηρετούντες στο ΙΕΠ ή αυτούς που υπηρετήσαμε στο ΠΙ, λες και δουλέψαμε σε άλλο Υπουργείο. Είναι καταφανής η αδικία γι’ αυτό και ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ:. ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Ή ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ Ή ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η μικρή αυτή προσθήκη θα είναι μια ελάχιστη κίνηση αναγνώρισης του έργου των συνεργατών σας αλλά και των στελεχών που υπηρέτησαν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Το νομοσχέδιο μπορεί να έχει την τάση να πριμοδοτεί τα στελέχη με 20+ χρόνια υπηρεσίας και καλά κάνει. Ίσως είναι ένας τρόπος να παραμένουν οι εργατικοί καθηγητές στην τάξη όχι σαν και εμάς τους πιο παλιούς που καταφεύγαμε σε εκπαιδευτικές άδειες και συγγραφικό έργο για να χτίσουμε το προφίλ μας. Ίσως οικοδομηθεί ένα προφίλ στελέχους συνδεδεμένου με την τάξη. Όμως με ποια λογική να αδικούνται αυτοί που είναι ήδη στελέχη στο ΙΕΠ ή το Υπουργείο; Και επειδή είναι καλό να μιλάμε και επώνυμα Ευχαριστώ, Κ. Καφετζόπουλος, πρώην πάρεδρος Χημείας του ΠΙ και νυν Σχολικός Σύμβουλος