• Σχόλιο του χρήστη 'Μάλαμας Κώστας' | 22 Μαρτίου 2018, 09:33

    Το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι γνωστό και καθολικά αναγνωρισμένο. Προσφέρουν στήριξη σε όλες τις σχολικές μονάδες, στους καθηγητές και σε όλες τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης. Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των σχολείων, η αύξηση του αριθμού υπολογιστών για διδακτικό αλλά και διοικητικό έργο, τα προβλήματα εξοπλισμού λόγω παλαιότητας, οι νέες υπηρεσίες που προστίθενται κάθε χρόνο, η επέκταση της χρήσης νέων τεχνολογιών σε όλα τα μαθήματα, η κατάργηση της τρίωρης απασχόλησης των υπευθύνων εργαστηρίων θα έπρεπε να οδηγήσουν σε ενδυνάμωση της δομής των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Για να μπορούν να προφέρουν σωστά το έργο τους, τόσο για την τεχνική στήριξη όσο και τη στήριξη των εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό τους έργο ο αριθμός των συναδέλφων που στελεχώνουν το κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να αυξηθεί και όχι να μειωθεί. Η δημιουργία ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια δεν είναι κατανοητό τι εξυπηρετεί. Οι ανάγκες τεχνικής στήριξης είναι ίδιες τόσο στα Γυμνάσια και Λύκεια όσο και στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία. Η συνεργασία του προσωπικού είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για την αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων και πολύπλοκων χρονοβόρων εργασιών επίσης η εργασία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ απαιτεί εξοπλισμό: εργαλεία, εξαρτήματα, ανταλλακτικά κλπ. ο οποίος βρίσκεται στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Δευτεροβάθμιας Ο διαχωρισμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ περιορίζει τις δυνατότητες επιλογής προσωπικού και θα οδηγήσει σε μείωση της αποδοτικότητας. Η επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια εξασφαλίζει την επιλογή των πλέον ικανών στελεχών που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον και την υποστήριξη όλων των σχολικών και διοικητικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας.