Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Φώτιος Μαργαρίτης | 22 Μαρτίου 2018, 09:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειδικά μετά την κατάργηση του 3ωρου των ΣΕΠΕΗΥ οι Τεχνικοί των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι η μοναδική λύση για τα εργαστήρια των σχολείων όλων των βαθμίδων. Γι αυτό υιοθετώ πλήρως την πρόταση του συνάδελφου υπεύθυνου ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αν. Θεσσαλονίκης Γιάννη Παπαγιαννακέλη για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ: Από την αρχή της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έως σήμερα (21 Μαρτίου) έχει ανταποκριθεί σε 189 αιτήματα σχολείων με 315 ολοήμερες επισκέψεις τεχνικών (2,28 τεχνικοί κάθε μέρα σε ένα ή περισσότερα σχολεία). Ενδεικτικές εργασίες : έλεγχος, αποκατάσταση και προτάσεις για επέκταση Δικτύωσης σχολείων, ρυθμίσεις δρομολογητών, επιτόπιος έλεγχος και διόρθωση υπολογιστών, συνδέσεις εκτυπωτών/φωτοτυπικών κοινόχρηστων και δικτυακών κ.τ.λ. Στον παραπάνω αριθμό δεν περιλαμβάνονται : - Ημιημερήσιες / επείγουσες επισκέψεις - Εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή με τηλεχειρισμό υπολογιστών στα σχολεία - Διάγνωση βλαβών και επιδιόρθωση μηχανημάτων που έφεραν τα σχολεία ή οι τεχνικοί στο χώρο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ - Υποστήριξη εκδηλώσεων σχολείων / φορέων Διαιρώντας το ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε 2 ανεξάρτητες δομές, με 2 πληροφορικούς στην κάθε μια, δυσκολεύεται η διάχυση της γνώσης και εμπειρίας μεταξύ των τεχνικών, όπως και η ορθολογικότερη κατανομή των αιτημάτων / επισκέψεων. Ακόμη τα εργαλεία, μεταχειρισμένα υλικά και ανταλλακτικα που υπάρχουν, αξιοποιούνται πολύ λιγότερο από τμήματα ενός ή δύο ατόμων. Πρότασή μας είναι τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.: - να παραμείνουν με την προηγούμενη μορφή τους (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης - Να υπάγονται διοικητικά να υπάγονται στο Διευθυντή Εκπαίδευσης - Να ενισχυθούν με προσωπικό και να αναβαθμιστούν