Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Σπυροπούλου | 22 Μαρτίου 2018, 10:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά απορώ με το σκεπτικό πίσω από την απόφαση για κατάργηση της δομής του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Τι ακριβώς πιστεύετε ότι θα πετύχετε, δηλαδή? Δεν υπάρχει άνθρωπος της Εκπαίδευσης που να μην έχει εκθειάσει το έργο των ανθρώπων που στελεχώνουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όλα αυτά τα χρόνια, τόσο στα σχολεία όσο και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Έχοντας ελάχιστα μέσα στη διάθεσή τους και χωρίς να επιβαρύνουν περαιτέρω οικονομικά τον προϋπολογισμό, έχουν προσφέρει και συνεχίζουν να προσφέρουν τα μέγιστα. Πώς ακριβώς νομίζετε ότι στήθηκαν και συντηρούνται όλα αυτά τα χρόνια τόσα και τόσα σχολικά εργαστήρια? Ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά από εδώ και πέρα? Πρόκειται για τελείως παράλογη απόφαση! Ούτε οικονομικό όφελος προκύπτει από την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ούτε κάποιου είδους βελτίωση στη γενικότερη διοικητική λειτουργία. Το αντίθετο. Αφήνει ένα μεγάλο κενό στον τομέα της τεχνικής υποστήριξης των σχολικών εργαστηρίων, το οποίο θα κληθεί να καλύψει ο ιδιωτικός τομέας, επιβαρύνοντας προφανώς οικονομικά το κράτος και τον πολίτη. Αν έπρεπε να συζητάμε κάτι αυτή τη στιγμή, αυτό θα ήταν η περαιτέρω στήριξη των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., τόσο όσον αφορά τη στελέχωσή τους με ανθρώπινο δυναμικό όσο και με υλικοτεχνικό εξοπλισμό, και όχι φυσικά την κατάργησή τους! Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2018 η χώρα μας να κάνει ένα τέτοιο πισωγύρισμα στον κρίσιμο τομέα της Πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών και μάλιστα σε έναν τόσο ευαίσθητο χώρο όπως είναι η Εκπαίδευση.