Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Σπυρίδων Καλλώνης | 22 Μαρτίου 2018, 10:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο σε μια εποχή που η πληροφορική έχει τόσο σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή και σε μια χώρα που άργησε πολύ να ακολουθήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις, να υποβιβάζουμε το τεράστιο επιμορφωτικό έργο των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και να θεωρούμε ότι η μόνη τους προσφορά είναι η τεχνική υποστήριξη. Από ποιόν θα γίνονται πλέον επιμορφωτικές δράσεις, για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους; Ποιος θα ενημερώνει μαθητές και γονείς για την ορθή χρήση του διαδικτύου και των κινδύνων που κρύβει; Ποιος θα στηρίζει τις διοργανώσεις και συμμετοχές σε σχετικούς διαγωνισμούς (ρομποτικής κ.τ.λ); Πιστεύει το ΥΠ.Π.Ε.Θ ότι ένας Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών "για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ" θα μπορέσει να προσφέρει όλα αυτά που προσφέρουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ σήμερα; Αντί να καταργηθούν θα έπρεπε, τα ήδη υποστελεχομένα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, να αναβαθμιστούν και να στελεχωθούν με περισσότερους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον να λειτουργοήσουν ως αυτόνομο τμήμα με δική του χρηματοδότηση για να μπορούν να προσφέρουν όσα ήδη προσφέρουν ακόμα καλύτερα.