Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρίες και κύριοι, Οι Σχολικοί Σύμβουλοι αν δεν υπήρχαν θα έπρεπε να είχαν εφευρεθεί. Και εξηγούμαι. Εκ του ρόλου τους έπρεπε να προωθούν τις καινοτομίες του Υπουργείου οι οποίες τις περισσότερες φορές ήταν κακώς σχεδιασμένες και πρόχειρες. Επειδή ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν επιθυμεί αλλαγές, στρέφονταν πάντα εναντίων τους. Συνεπώς αποτέλεσαν το "σάκο του μποξ" και απορρόφησαν όλες τις πιέσεις προς το Υπουργείο. Ψιλά λόγια θα μου πείτε. Ναι αλλά είναι κάτι που ο πολύς κόσμος και το Υπουργείο δεν το αντιλαμβάνεται. Δε θα αναφερθώ στην ουσιαστική βοήθεια ορισμένων από αυτούς προς τους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, που ήταν πολύ συχνά στα σχολεία και βοήθησαν πολύ το εκπαιδευτικό έργο, γιατί είναι μειοψηφία. Και θα συμφωνήσω με τον περισσότερο κόσμο που θεωρεί του Σχ. Συμβούλος αχρείαστους. Ξέρω ότι πολλοί από τους Συμβούλους δεν ανταποκρίθηκαν στο ρόλο τους. Αλλά εδώ έρχεται η ευθύνη της Πολιτείας που θα έπρεπε να τους είχε εντοπίσει και να τους απομακρύνει, αντί να ρίχνει λάσπη σε όλους. Τώρα μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Μία τελευταία επισήμανση. Δεν θα πρέπει να συγχέονται οι Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας με εκείνους της Δευτεροβάθμιας γιατί μιλάμε για τη μέρα και τη νύχτα. Καταληκτικά, θεωρώ ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα από το Υπουργείο για τον έλεγχο και βελτίωση του δασκαλογέννητου θεσμού. Ο/Η εκπαιδευτικός χρειάζεται στήριγμα - μέντορα μέσα στο σχολείο. Φοβάμαι ότι θα τους ψάχνουμε όταν θα έρθουν οι "Εξωτερικοί Αξιολογητές" Ένας Σχολικός Σύμβουλος από τα παλιά. Καλή συνέχεια.