Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Παντελής Τσολάκος | 22 Μαρτίου 2018, 10:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς, όσοι απέχουν από το ζωντανό κύτταρο της τάξης ή και δεν είχαν ποτέ τους εμπειρία από αυτήν και είναι εκπαιδευτικοί εξ αποστάσεως μέσα στην ασφάλεια του Γραφείου, δεν μπορούν να κατανοήσουν τις πραγματικές ανάγκες του εκπαιδευτικού και των μαθητών του και εν τέλει της κοινωνίας. Σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των αναγκών αυτών,σύνδεση της γνώσης με την πραγματική ζωή με σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και προσπάθεια συμμετοχής των μαθητών/τριών στην επίλυση προβλημάτων της τάξης και της τοπικής κοινωνίας, έπαιξαν οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων. Αποδείχτηκε από το έργο τους και τη συνεχή, άμεση και πολύτροπη επικοινωνία μαζί μας ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί της πράξης είχαμε δίπλα μας την υποστήριξη που χρειαζόμαστε, με την ποιότητα της επικοινωνίας που μας βοηθά να οραματισθούμε και να υλοποιήσουμε τα εκπαιδευτικά μας σχέδια για τη διαμόρφωση ενός πολίτη καλύτερου από εμάς. Αυτό χρειαζόμασταν ανέκαθεν, ήταν δίκαιο και είχε γίνει πράξη. Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά το νέο σχέδιο του Υπουργείου δεν περιέχει καθόλου αυτήν την κατεύθυνση. Μήπως στο μέλλον χαθούν όχι μόνο οι ρόλοι τους αλλά και οι καινοτομίες;