• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Προξενιάς' | 22 Μαρτίου 2018, 11:14

    1- Ουσιαστική κατάργηση των Κέντρων Πληροφορικής με το γνωστό έργο τους (τεχνικό, επιμορφωτικό) ΓΙΑΤΙ; Για ποιους λόγους- καταργείται κάτι που λειτουργεί αποδοτικά και με εξοικονόμηση πόρων; Γιατί αντί να το ενισχυθεί, να στελεχωθεί αρτιότερα και να βελτιωθεί καταργείται; 2- Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νεων Τεχνολογιων;;; Γιατί όχι Πρ/νος Πληροφορικής & νεων Τεχνολογιων με θέση ευθύνης, καθορισμένα καθήκοντα, υποχρεώσεις και δικαιώματα. Καλό θα είναι να οριστεί Προϊστάμενος Πληροφορικής & Νεων Τεχνολογιων που θα συνεργάζεται με 1,2,3 (ανάλογα τον αριθμό σχολείων αρμοδιότητας) Υπεύθυνους Πληροφορικής & Νεων Τεχνολογιων (εκπαιδευτικοί) με κύριο έργο την τεχνική/επιμορφωτική υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Ο παραπάνω Προϊστάμενος δεν χρειάζεται να "υπάγεται διοικητικά" στον Πρ/νο Τμηματος Πληροφορικης & Νεων ΤΕχνολογιων Δ/νσης ή ΠΔΕ. Άλλο το έργο του πρώτου και άλλο τους δεύτερου. Τι σημαίνει δηλαδή «υπάγονται διοικητικά»; Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι θα κρατάνε κάποιο απουσιολόγιο. Και Θα επιβλέπονται από ποιους; Από τους Προϊσταμένους Δ/νσεων που μπορεί να είναι άσχετοι με το αντικείμενο. Τo αντικείμενο των Πρ/νων Πληροφ & Ν. Τεχνολογιων Δ/νσεων τους είναι ξεκάθαρα ορισμένο για τις Δ/νσεις, ΠΔΕ και δεν έχει να κάνει άμεσα με την στήριξη των σχολείων σε κανένα επίπεδο. Ισως οι Πρ/νοι Δ/σεων Πληροφ & Ν. Τεχνολογιων να παίξουν κάποιο ρόλο συντονιστή και μόνο συντονιστή αλλά κάτι τέτοιο δεν δικαιολογεί ο Προϊστάμενος Τμηματος Πληροφορικής & Νεων Τεχνολογιων Δ/νσεων (Α/θμιας ή Β/θμιας ή ΠΔΕ) να είναι διοικητικά προιστάμενος των Υπευθύνων (κανονικά Προϊστάμενοι) Πληροφορικής. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ το TOP DOWN ή το BOTTOM UP υπάρχει και το peer-peer (ομοτιμία). Θα πρέπει να να υπάγονται διοικητικά άμεσα στον Δ/ντη Δ/νσης ή στον ΠΔΕ. 3- Από την στιγμή που έχουμε μια δυστυχώς παραγκωνισμένη ειδικότητα ΠΕ86 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) γιατί να μην στηριχθούμε σε εκείνους τους ανθρώπους τουλάχιστον σε τεχνική προσφορά αν και οι ίδιοι το επιθυμούν. 4- Για ποιο λόγο να υπάρχει τόσο μεγάλη ΑΝΆΓΚΗ για εκπαιδευτική / διδακτική προϋπηρεσία; Το έργο τους είναι κυρίως τεχνικό ενώ θα υπάρχει συνεργασία με τους συμβούλους ως προς το εκπαιδευτικό κομμάτι. Λίγοτερο ή περισσότερο όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν εκπαιδευτική εμπειρία που τους βοηθάει στην κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών μιας τάξης ή ενός σχολείου. Νομίζω ότι τα 5 χρόνια τουλάχιστον άσκησης διδακτικών καθηκόντων είναι ΠΟΛΛΑ από την στιγμή που μιλάμε κυρίως για τεχνική υποστήριξη.