Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Πέτρος | 26 Νοεμβρίου 2009, 09:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα διορισμών στην εκπαίδευση αποτελεί μέρος της κακοδαιμονίας της αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαίδευσης Ασφαλώς χρειάζεται ενιαίο σύστημα διορισμών, αντικειμενικό και αξιοκρατικό. Το ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών χρειάζεται ποιοτική αναβάθμιση, αλλά κυρίως να μπορέσει να κερδίσει την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας. Δεν μπορεί η χαωτική ύλη που κάποιος έχει την δυνατότητα της αποστίθησης να δώσει και τον καλό εκπαιδευτικό, ούτε ο άγονος επιστημονισμός ζητημάτων που δεν είναι χρηστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρειάζεται η αξιοπιστία, πιθανά με επίδειξη των γραπτών. Όμως δεν αρκεί το ΑΣΕΠ για τον καλό εκπαιδευτικό, χρειάζεται καιεκτίμηση της ψυχικής υγείας, αλλά και η δόκιμη υπηρεσία, η οποία θα αξιολογείται ουσιαστικά. Σίγουρα όσοι έχουν αποκτήσει προϋπηρεσία χρειάζεται να τους δωθεί μεταβατικός χρόνος, αυστηρά καθορισμένος, ίσως 18 μηνών(δύο θητείς αναπλήρωσης) Όσοι έχουν εργαστεί με αδιαφανή κριτήρια π.χ. πρόσθετη διδακτική, Σχολεία Δεύτερης ευκαιρίας να εξεταστεί αν συμπεριληφθούν στις σχετικές διατάξεις. Ο χρόνος διορισμού σε συγκεκριμένο σχολείο να είναι καθορισμένος και να υπηρετείται σε κάθε περίπτωση. Αν είναι εφικτό να γίνεται σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα.