Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη EYTYXIOS | 22 Μαρτίου 2018, 12:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να μην αποκλείεται όποιος έχει δύο θητείες σε μία θέση, αλλά να αποκλείεται όταν έχει μία θητεία, από το ίδιο σχολείο μόνο, αν είναι Δ/ντής, ώστε να μην δημιουργούνται προστριβές με τους καθηγητές που θα τον αξιολογήσουν, όπως με τις κρίσεις με ψηφοφορία. Ο Σύμβουλος το ίδιο με μία θητεία να αποκλείεται από την ίδιους νομούς που ήταν και ο Δ/ντής εκ/σης από τον νομό που ήταν στην πρώτη θητεία. Έτσι το ικανό στέλεχος θα του δίνεται η ευκαιρία να βοηθήσει και άλλους και το προβληματικό στέλεχος να μην το έχουν μεγάλο διάστημα οι ίδιοι και να δημιουργούνται «περιβάλλοντα ευνοούμενων». Το ίδιο και για τους Περιφερειακούς. 4.Προϋπόθεση για τους Περιφερειακούς και Συντονιστές τουλάχιστον πρέπει να είναι το Διδακτορικό, όπως στους Πανεπιστημιακούς, αφού επιμορφώνουν εκ/κούς και όχι ένα τόσο ευτελές κριτήριο όπως το επίπεδο Β2 Αγγλικών ή το Β1 των ΤΠΕ, ή να ισχύσουν από την επόμενη επιλογή στελεχών, λόγω του ότι επιβλήθηκαν αιφνίδια. Δεν είναι δυνατόν να μπορεί κάποιος να είναι υποψήφιος για πανεπιστημιακός καθηγητής και να μην μπορεί να είναι υποψήφιος για στέλεχος της εκπαίδευσης. Το τέλειο για να μην υπάρξουν προβλήματα νομιμότητας θα ήταν να μην υπάρχει κανένας περιορισμός αλλά άθροιση των μορίων.