Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΠΡΑΚΑΚΗ ΜΟΣΧΟΒΙΑ | 22 Μαρτίου 2018, 12:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ • Άρθρα 23 & 24. Η επαγγελματική αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, καθώς και η δίκαιη μεταχείριση κατά την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, θα πρέπει να εξαρτώνται από την αμερόληπτη και ισόρροπη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων επιλογής. Π.χ. καθένα από τα κριτήρια: α) επιστημονική συγκρότηση, β) διοικητική και διδακτική εμπειρία, γ) διοικητική και εκπαιδευτική επάρκεια και δ) προσωπικότητα και γενική συγκρότηση, θα πρέπει να αποτιμάται με το 25% της συνολικής βαθμολογίας. Αποφεύγοντας τα άκρα, δημιουργείται αίσθημα δικαιοσύνης στους πολίτες. Επιπλέον, αποφεύγεται η πολιτική μομφή ότι ευνοείται κάθε φορά διαφορετική ομάδα πολιτών, ενώ στην ουσία καμιά ομάδα δε νιώθει δικαιωμένη. Παράλληλα, η ισόρροπη αποτίμηση των κριτηρίων ενισχύει το αίσθημα της αμεροληψίας, της νομικής και πολιτικής σταθερότητας, αλλά και της εμπιστοσύνης στην πολιτεία, πάνω στην οποία οι πολίτες βασίζουν το χτίσιμο της μελλοντικής τους σταδιοδρομίας. Η πραγματική και πλήρης απεικόνιση όλων των κριτηρίων και όλης της προϋπηρεσίας των μελλοντικών στελεχών (αντί του ± 0,25 έως 4 χρόνια) και η ισότιμη αποτίμησή τους, ενισχύει την εμπιστοσύνη αυτή. Αντίθετα, αμερικανικής προέλευσης στέρηση δικαιώματος υποψηφιότητας με το πέρας δύο θητειών (και χωρίς αιτιολογική βάση, όπως η αξιολόγηση), προσκρούει σε συνταγματικές διατάξεις για ισότητα ευκαιριών και αξιοκρατική επαγγελματική ανάπτυξη. Μπορεί δε να αποβεί και αναποτελεσματική. Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕΠ • Οι Υπεύθυνοι ΣΕΠ αφιερώνουν διδακτικές ώρες μέσα σε σχολεία σε ενημερώσεις και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες. Με άλλα λόγια, ασκούν διδακτικό έργο σε σχολικές μονάδες. Άλλωστε, αυτό είναι καταγεγραμμένο στα ημερολόγια που διατηρούν στην υπηρεσία τους και υπογράφονται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Να αναγνωρίζεται η διδακτική προϋπηρεσία/εμπειρία στο σύνολο των ετών.