Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΤΟΥΣΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | 22 Μαρτίου 2018, 12:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ξεκινά με την είσοδο των παιδιών στη σχολική ζωή και όχι στην ηλικία 15-17 ετών. Είναι πολύ αργά για να μπορέσει ένα παιδί να λάβει όλη την πληροφόρηση και να προβληματιστεί, ώστε να λάβει τις κατάλληλες αποφάσεις για την εκπαιδευτική του ζωή. Ατομική και ομαδική συμβουλευτική απαιτείται από την πρώτη σχολική ηλικία (παράλληλα με την συμμετοχή-συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών). Για την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στις δομές πρέπει να ληφθούν υπόψη ότι υπάρχουν πολλές περιοχές απομακρυσμένες-δυσπρόσιτες από τις δομές και η συγκοινωνίες ανύπαρκτες. Το όφελος που προκύπτει για το κράτος και την κοινωνία από την ύπαρξη και λειτουργία υποστηρικτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών επαγγελματικού προσανατολισμού στην εκπαίδευση, είναι σημαντικό και ανταποδοτικό σε βάθος χρόνου. Μόνο έτσι θα επιτευχθεί στόχος κάθε εργαζόμενος να είναι ευχαριστημένος με την εργασία που ασκεί και θα είναι δημιουργικός και καινοτόμος και ικανοποιημένος στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή.