Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Πέτρος | 22 Μαρτίου 2018, 12:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλοί εκπαιδευτικοί που θα ήθελαν να είναι υποψήφιοι για τη θέση συντονιστή εκπαιδευτικού έργου, αν και γνωρίζουν ξένη γλώσσα δε διαθέτουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας που να αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ. Ειδικά για τις κρίσεις που θα γίνουν τώρα δε θα πρέπει να ισχύσει ως προαπαιτούμενο, γιατί θα καταστρατηγηθεί η αρχή των ίσων ευκαιριών ανάμεσα στα υποψήφια στελέχη. Ενδεχομένως, αν και εφόσον θεωρηθεί απαραίτητο, να ισχύσει από τις μεθεπόμενες κρίσεις ως προαπαιτούμενο, αφού έτσι δε θα ξαφνιαστεί κανείς, και όλοι οι υποψήφιοι θα έχουν φροντίσει για να διαθέτουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.