Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΑΜΑΣ | 22 Μαρτίου 2018, 12:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Θέσατε ως προϋπόθεση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) τη γνώση ξένης γλώσσας, επιπέδου τουλάχιστον Β2, ενώ για καμία από τις άλλες θέσεις στελεχών δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο (άξια απορίας τούτη η διαφοροποίηση). Συνεπώς, εκπαιδευτικός ο οποίος διαθέτει διδακτορικό δίπλωμα, μεταπτυχιακό δίπλωμα, δεύτερο πτυχίο, όλα στις επιστήμες της αγωγής και δεν διαθέτει την τυπική πιστοποίηση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2, αποκλείεται από τη διεκδίκηση της συγκεκριμένης θέσης (Σ.Ε.Ε.), όταν είναι προφανές ότι είναι επιστημονικά κατάλληλος για να την υπηρετήσει. Η κατοχή πιστοποιητικού γνώσης ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 (το εν λόγω πιστοποιητικό το έχουν σχεδόν όλα τα 15χρονα παιδιά) δεν έχει καμιά προστιθέμενη επιστημονική αξία για τις γνώσεις και ικανότητες που απαιτούνται για την συγκεκριμένη θέση (σύμφωνα με το νομοσχέδιο). Επιπλέον, ως πανεπιστημιακός δάσκαλος, γνωρίζετε πολύ καλά ότι όσοι κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα ή / και μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης γνωρίζουν τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα σε πολύ καλό επίπεδο, προκειμένου να ανταποκριθούν επιτυχώς στις απαιτήσεις των σπουδών τους, μολονότι δεν διαθέτουν την τυπική πιστοποίηση επιπέδου Β2 (τις περισσότερες φορές από ξένα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα με υψηλό κόστος συμμετοχής). Για τους παραπάνω λόγους, θεωρώ ότι η απαλοιφή της εν λόγω προϋπόθεσης στο νομοσχέδιο θα αποκαταστήσει την αρχή της ισότιμης συμμετοχής όλων των εκπαιδευτικών στη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και θα συμβάλει στην επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη όλων των εκπαιδευτικών με υψηλά επιστημονικά προσόντα. Με εκτίμηση Χρήστος Πράμας Εκπαιδευτικός ΠΕ70