• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυριδάκης Κωνσταντίνος' | 22 Μαρτίου 2018, 14:14

    Η άποψη μου είναι οτι ο νομοθέτης μάλλον κινείται με μνημονιακά κριτήρια στην απόφαση του να υποβαθμίσει τον θεσμό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Στόχος του είναι να περιορίσει τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς ώστε να μηδενιστούν οι προσλήψεις συναδέλφων αναπληρωτών. Μερικά ερωτήματα που οφείλει να απαντήσει ο νομοθέτης είναι: Πως μπορεί ΕΝΑΣ αποσπασμένος εκπαιδευτικός να ανταποκριθεί στη τεχνική και επιμορφωτική στήριξη των συναδέλφων σε κάθε Διεύθυνση; Πως θα κατανέμονται οι εργασίες ανάμεσα στον Υπεύθυνο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Δευτεροβάθμιας και της Πρωτοβάθμιας, όταν η μεγάλη πλειοψηφία των αιτημάτων προέρχεται από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ( Δημοτικά και Νηπιαγωγεία ); Στο υφιστάμενο καθεστώς υπήρχε δυναμική συνεργασία για την ανάθεση των εργασιών, ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης. Πως σχετίζεται η τεχνική στήριξη και η επιμορφωτική δράση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ με τον Προϊστάμενο Μηχανογράφησης της Διεύθυνσης? Προτάσεις στο κείμενο που κατατέθηκε για διαβούλευση: 1.Να υλοποιηθεί μία δομή με έναν συντονιστή και μια ομάδα εκπαιδευτικών ΠΕ86 ανάλογα με το πλήθος των σχολείων η οποία θα υπάγεται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. 2.Να ενισχυθεί ο επιμορφωτικός ρόλος των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μέσα από επίσημη θεσμοθέτηση δράσεων. 3.Αναβάθμιση των υλικοτεχνικών υποδομών των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και οργάνωση κεντρικών δράσεων για την συνεχή επιμόρφωση των στελεχών του. 4.Η επιλογή των στελεχών του να συνεχίσει να γίνεται σε επίπεδο Περιφέρειας και σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ να μπορούν να τοποθετηθούν εκπαιδευτικοί από οποιαδήποτε περιφέρεια της χώρας. Σπυριδάκης Κωνσταντίνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ