Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή | 22 Μαρτίου 2018, 17:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής ενός σχολείου επιτελεί διοικητικό έργο και δεν είναι απαραίτητο να διδάσκει. Το σχολείο όμως διαφέρει από έναν οποιοδήποτε άλλο οργανισμό, διότι οι μαθητές δεν είναι "εργασίες προς διεκπεραίωση", έχει να κάνει με το παιδαγωγικό έργο, με ανθρώπινες σχέσεις κι αυτά είναι στοιχεία που μεταβάλλονται καθώς περνούν τα χρόνια. Εγώ προσωπικά είμαι θετική στο να επιτελεί καθαρά διδακτικό έργο ένας πρώην διευθυντής για 1-2 χρόνια, επειδή παρατηρείται το φαινόμενο, συνάδελφοι να είναι διευθυντές σχολικής μονάδας για 15, 20 χρόνια ή και περισσότερα και να μην έχουν πια επαφή με το σχολείο (καθηγητές, μαθητές και γονείς) και τις ανάγκες του. Από την άλλη, δεν συμφωνώ με το να έχουν ώρες διδασκαλίας κατά την περίοδο της θέσης ευθύνης τους. Ο διευθυντής πρέπει να είναι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή. Στα τυπικά προσόντα νομίζω πως πρέπει να παίρνει αρκετά μόρια πτυχίο που σχετίζεται με διοίκηση επιχειρήσεων (είχα έναν διευθυντή κάποτε αυτής της ειδικότητας και πιστεύω ότι δεν ήταν τυχαίο πως διοικούσε τόσο σωστά το σχολείο) ή τη διαχείρηση ανθρώπινου δυναμικού ή την πληροφορική. Τέλος θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενα το πτυχίο ξένης γλώσσας και η γνώση Η/Υ, ύστερα από ειδικές (αυστηρές) εξετάσεις πιστοποίησης, ώστε ο τίτλος να ανταποκρίνεται στα πραγματικά προσόντα του υποψήφιου. Αυτά και για τουυς υποδιευθυντές.