Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.Σχόλιο του χρήστη Μιχάλης Καρυδιάς | 22 Μαρτίου 2018, 17:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεγάλη αίσθηση προκαλεί επίσης η κατανομή επιδομάτων σε σχέση με τις υποχρεώσεις αλλά και την επιλογή στελεχών στα ΚΕΑ. Τα ΚΕΑ είναι πρωτοπόρες δομές έτσι όπως λειτουργούσαν ως ΚΠΕ στη χώρα μας. Δεν είναι τόσο ο αριθμός ή οι ειδικότητες, που σίγουρα κάποιες είναι αναγκαιότητα όσον αφορά την παιδαγωγική πλευρά. Ενώ είναι υποχρεωμένοι σε επιλογή από περιφερειακό συμβούλιο με όσο το δυνατό καλύτερο βιογραφικό, λαμβάνουν μηδενικό επίδομα ή ακόμη και ο πρώην υπεύθυνος υποβιβάζετε σε προϊστάμενο, με επίδομα ίσο με εκείνου που τον επιλέγει ο διευθυντής ή στη καλύτερη περίπτωση η σχολική του μονάδα ή υποχρεωτικά λόγω τοποθέτησή του σε ολιγοθέσια σχολεία ή νηπιαγωγεία. Το να έχουν 10-20€ επιπλέον κάποιοι δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Εάν δεν βγαίνουν τα νούμερα καλό θα ήταν να κοπούν 10-20€ απ΄όλα τα υπόλοιπα στελέχη, εάν πραγματικά υπάρχει η αγωνία της επιτυχίας αυτού του πρωτοπόρου αλλά και πολύπαθου τμήματος της ελληνικής εκπαίδευσης. Μην αντιγράφετε τα κακώς κείμενα των προηγουμένων. Αδράξτε την ευκαιρία να στελεχωθεί η καινοτόμος εκπαιδευτική πρωτοπορία της χώρας μας με στελέχη με όραμα και γνώση γι αυτό που κάνουν κι όχι για την απόσπαση! Η περιβαλλοντική εκπαίδευση αγωνιά για το καλύτερο, στο σταυροδρόμι που βρισκόμαστε χρειάζεται ενίσχυση, έστω και πενιρχή, θα ανταποδώσει τα μέγιστα!!!