Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 22 Μαρτίου 2018, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η απόσπαση/θητεία σε ΚΠΕ να λογίζεται ως διδακτική, τουλάχιστον κατά τα 2/3 2. Στη συνέντευξη να αναδεικνύεται το έργο /προσωπικότητα του υποψήφιου, πέραν των μετρήσιμων. Υπάρχουν άνθρωποι που προσφέρουν στην εκπαίδευση εθελοντικά εδώ και δεκαετίες, αλλά η προσφορά τους δεν αναγνωρίζεται με κανένα τρόπο. 3. Να μοριοδοτηθούν τα προγράμματα ΠΕ/ΑΥ/Πολιτιστικά που έγιναν χωρίς συμπλήρωση ωραρίου και χωρίς υπερωρίες. Αυτό είναι διδακτικό έργο που προσφέρεται εθελοντικά και δεν αναγνωρίζεται. Προτείνουμε 0,1 για κάθε ετήσιο πρόγραμμα και μέχρι 0,5 4. Να μοριοδοτηθεί η διδασκαλία σε ΠΕΚ με με 0,1 ανά δίωρο και μέχρι 0,5 5. Είναι άδικο να μοριοδοτούνται διασκαλεία με τόσο πολλά μόρια, όταν εκεί φοιτούσε κάποιος με κλήρωση. Να μοριοδοτηθούν μόνο όσα προέβλεπαν εξετάσεις εισαγωγής και στην περίπτωση αυτή με μέγιστο 1 μονάδα. 6. Να μοριοδοτούνται με 6 ή 3 αντίστοιχα μόνο τα δρ και μεταπτυχιακά που έχουν αναγνωρισμένη συνάφεια με διδασκόμενα μαθήματα του Α. Π. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις κάθε δρ να παίρνει 2 και κάθε μτπ 0,5 μονάδες