Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη ιλια | 22 Μαρτίου 2018, 18:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να καταργηθεί ένας θεσμός που λειτουργεί και παράγει έργο για να εξασφαλιστούν κι άλλες θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και να μην προσληφθεί επιπλέον διδακτικό προσωπικό όπου χρειάζεται. Συνάμα η κατάργησή τους συνιστά απαξίωση του τόσο ωφέλιμου και δημιουργικού έργου τους. Υπάρχει μία αντίληψη ότι στο ελληνικό δημόσιο σχολείο όλα θα λειτουργούν "μαγικά" χωρίς γραμματείες και υποστηρικτικές δομές γιατί τάχα οι εκπαιδευτικοί εργάζονται λίγο. Κάθε κατάργηση υποστηρικτικής δομής αυτό και μόνο υπονοεί. Όμως όλοι εμείς που έχουμε επιμορφωθεί ουσιαστικά και πρακτικά από τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ αισθανόμαστε ότι υποβιβάζονται οι συνάδερφοί μας που τόσο μεγάλο έργο έχουν παράγει. Αληθινά τί πιστεύει ο νομοθέτης, πώς έτσι θα έχει καλύτερα σχολεία; Πώς με αυτή την στρατηγική βοηθά κανέναν άλλο εκτός από το Δημόσιο Ταμείο; Περαιτέρω υποβάθμιση του ελληνικού δημόσιου σχολείου συνιστά άλλη μία πράξη που οδηγεί τη χώρα μας πολλά χρόνια πίσω και το κυριότερο στερεί από τα παιδιά μας ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο. Εκτός αν το καλό σχολείο πρέπει να είναι μονάχα προνόμιο των λίγων.