Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 22 Μαρτίου 2018, 18:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση με ανώνυμα ερωτηματολόγια είναι αντισυνταγματική και στερεί από τον αξιολογούμενο τη δυνατότητα να προσφύγει δικαστικά κατά του αξιολογητή, εφόσον θεωρεί ότι η κρίση προσβάλλει την προσωπικότητά του ή ότι περιέχει ψευδή και ανυπόστατα στοιχεία. Είναι κουκουλοφορία. Εφόσον οι εκπαιδευτικοί είναι ενήλικοι και μορφωμένοι, μπορούν να υποστηρίξουν με στοιχεία τη γνώμη-ψήφο τους. Αντί να καλλιεργούνται τα πιο ταπεινά ένστικτα και συναισθήματα, είναι προτιμότερη η διαφανής και δημοκρατική διαδικασία. Πέραν τούτων, είναι απαράδεκτο να μην αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί, την ώρα που όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν μερικές χιλιάδες προβληματικοί και παντελώς ακατάλληλοι για την τάξη, μεταξύ τους. Αυτή η μονομέρεια (η λαϊκιστική) είναι απαράδεκτη και καταστροφική για το εκπαιδευτικό σύστημα. Προς κ. Δωρή. Είστε ενήλικη και μορφωμένη και ζητάτε αυτά τα πράγματα; Εγώ στη θέση σας (και να τα πίστευα) δεν θα εξέθετα έτσι τον εαυτό μου.