• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος Παπακίτσος' | 22 Μαρτίου 2018, 18:59

    Το άρθρο 14 πάσχει τουλάχιστον σε δύο σημεία, και σε σχέση με τη δημιουργία των Τμημάτων ΠΛΗΝΕΤ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ). Το πρώτο σημείο είναι ότι υπάγεται διοικητικά ο Υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ (που εδώ λειτουργικά αντιστοιχεί στον τωρινό Τεχνικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ) σε ένα Τμήμα με προϊστάμενο διοικητικό υπάλληλο. Δεν μπορεί να ανταποκριθεί ένας διοικητικός υπάλληλος χωρίς τυπικές γνώσεις Πληροφορικής σε αυτό το καθήκον και αμφιβάλλω εάν θα βρεθούν τέτοιοι ώστε να στελεχώσουν τα εν λόγω Τμήματα (αυτό μου φαίνεται "δάκτυλος" των διοικητικών υπαλλήλων, για το σχετικό επίδομα θέσης). Το δεύτερο σημείο είναι ότι το πλήθος των προβλεπόμενων θέσεων των νέων Υπευθύνων ΠΛΗΝΕΤ δεν λογαριάζει το πλήθος των σχολείων (π/θμιας και δ/θμιας εκπαίδευσης) που αυτοί θα πρέπει να υποστηρίζουν στις περιοχές ευθύνης τους. Στην ΔΔΕ Α΄ Αθήνας (π.χ.) θα παραλύσει κάθε ουσιαστική διαδικασία τεχνικής υποστήριξης των εκατοντάδων σχολικών μονάδων που εξυπηρετούνται σήμερα. Δεδομένης της διοικητικής κατάστασης που διαμορφώθηκε στις ΔΔΕ (με την ίδρυση του Τμήματος ΠΛΗΝΕΤ), μια ορθολογικότερη λύση (στις οποίες δεν είμαστε συνηθισμένοι ...) θα ήταν ουσιαστικά η μετονομασία του ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε Τμήμα ΠΛΗΝΕΤ και η αύξηση του προσωπικού του έτσι ώστε: και να αποτελείται από ειδικούς και να αναλαμβάνει τα επιπλέον καθήκοντα μηχανοργάνωσης και πληροφορικής υποστήριξης των ΔΔΕ, που σήμερα δεν είναι στα καθήκοντα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.