Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 16 – Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)Σχόλιο του χρήστη Νίκος Αναστασάκης | 22 Μαρτίου 2018, 19:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΕΚΦΕ είναι κατ'αρχήν Εργαστηριακά Κέντρα Φ.Ε., όπως λέει και το όνομα τους. Υπεύθυνος του ΕΚΦΕ εννοείται ότι πρέπει να είναι ΠΕ04, και μάλιστα με αποδεδειγμένη εργαστηριακή εμπειρία σε σχολικές μονάδες ή ΕΚΦΕ (ως συνεργάτης κλπ). Ακόμα και η ολιγόχρονη απομάκρυνση απο την σχολική τάξη η/και το εργαστήριο (για διαφορους λόγους) λειτουργεί αρνητικά στο πόσο "εργαστηριακοί δάσκαλοι" είμαστε. Πόσο μαλλον αν μιλάμε για διαφορετικές ειδικότητες, εκπαιδευτικές βαθμίδες. Το θέμα της χρηματοδότησης είναι παρα πολύ σοβαρό, και πρέπει επιτέλους να λυθεί καθώς οι τρεχουσες ανάγκες των ΕΚΦΕ είναι καθημερινές (αναλώσιμα, αντιδραστήρια, ανταλλακτικά συσκευών, εξοπλισμός συγχρονης τεχνολογίας κλ.π). Δεν ξέρω αν τώρα με την δημιουργία και υπαγωγή στα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. αλλάξει κάτι... Να ελπίζω; Όσον αφορά την απόφαση του Υπουργού (αρ.18) όπου "καθορίζονται τα ειδικότερα προσόντα, τα κριτήρια, τα αρμόδια όργανα και οι διαδικασίες επιλογής και απόσπασης των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού και Ε.Κ.Φ.Ε.", νομίζω ότι θα πρεπει, ειδικά για τα ΕΚΦΕ, να λαμβάνονται υπ'όψιν: 1. Μεταπτυχιακά/διδακτορικά/πιστοποιητικά κλπ, ΣΧΕΤΙΚΑ με τις Φ.Ε. & την πειραματική διδασκαλία. 2. Κάποια από τα προσόντα που είναι απαραίτητα (κατά την γνώμη μου): Εργαστηριακή εμπειρία, προϋπηρεσία σε τάξη, ...διαχείριση/αποδοχή (!) των συναδέλφων, (δεν αποδεικνύεται εύκολα αλλά είναι βασικό), καλή γνώση των σύγχρονων τεχνολογιών ... Τα ΕΚΦΕ, έμμεσα μεν (διαμέσου των εκπαιδευτικών) σαφέστατα δε, συνδέονται με την ποιότητα της "φυσικής" γνώσης που θα φτάσει στα παιδιά μας. Έτσι, ο "καπετάνιος" του καραβιού πρέπει να είναι κατάλληλος, στην συγκεκριμένη "θάλασσα"...