Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 22 Μαρτίου 2018, 20:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφε Δημήτρη, η λύσσα σου για το θεσμό των σχολικών συμβούλων δείχνει πολύ οργή και πόνο. Μοιάζεις με μαθητή που "τον κόψανε" για Σεπτέμβριο. Ο θυμός δεν είναι πάντα καλό σύμβουλος και δεν αποτελεί λύση ιδίως όταν σχεδιάζεις εκπαιδευτική πολιτική. Η συναισθηματική και παρορμητική αντιμετώπιση δεν μπορεί να κατευθύνει σύνταξη νομοσχεδίων. Οι απόλυτες κρίσεις και οι αυθαίρετες γενικεύσεις σου δείχνουν πόσο συναισθηματικά και εκτός λογικής είναι το σκεπτικό σου. Αν στην περιοχή σου είχατε λουφαδόρους καθηγητές ή λουφαδόρους σχολικούς σύμβουλους ή επίορκους γιατρούς, δεν φταίμε όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι για αυτό. Ο νέος θεσμός υπηρεσιακών θέσεων μπορεί κάλλιστα να καταντήσει θέση αργόμισθων αν δεν υπάρξει το κατάλληλο πλαίσιο λειτουργίας και ελέγχου από την πολιτεία. Γνωρίζεις καλά ότι μεγάλο ποσοστό του Δημοσίου κατηγορείται για αργομισθία και αυτό είναι το κεντρικό επιχείρημα του νεοφιλελευθερισμού για την συρρίκνωση του Δημόσιου τομέα και την τοποθέτηση αναπληρωτών και συμβασιούχων αντί μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Λύση, που είναι η φτηνότερη αλλά όχι η καλύτερη για τα σχολεία. Λύση για να μη δημιουργηθεί άλλη μια ομάδα αργόμισθων είναι αυτό που λέμε πλαίσιο λειτουργίας, αποτίμηση ή αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Από το 2012 που είμαι σχολικός σύμβουλος στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Α Αθήνας, στην ομάδα σχολικών συμβούλων που συνεργάζομαι (Φυσικών επιστημών) βλέπω μόνο εργασιομανείς, μερακλήδες και βαθείς γνώστες των εκπαιδευτικών πραγμάτων και της επιστήμης συναδέλφους. Απολαμβάνω τη συνεργασία μου με εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς και εύχομαι και στους επόμενους συντονιστές που θα μας διαδεχθούν να αποκτήσουν μόνο ανάλογες θετικές εμπειρίες συμβουλευτικής και επιμόρφωσης. Καλή επιτυχία στο έργο τους να έχουν οι νέοι σχολικοί σύμβουλοι έστω και αν θέλει ο νόμος να τους ονομάζει αλλιώς!