Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Αλεξίου Κ. | 22 Μαρτίου 2018, 20:34
Το ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ έχουν αποδείξει την χρησιμότητά τους. Αυτό αποδεικνύεται από τη γνώμη που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών μονάδων που έχει συνεργαστεί με αυτά (και πολλών σχολιαστών στη διαβούλευση αυτή). Οι αποφάσεις περί κατάργησης δομών λαμβάνονται άραγε μετά από έρευνα σκοπιμότητας ή μόνο με «σχέδια επί χάρτου». Πότε ρωτήθηκε η εκπαιδευτική κοινότητα ή πότε παρουσιάστηκε μια μελέτη σκοπιμότητας? Που είναι τα στοιχεία που συνηγορούν για την κατάργηση ή την αλλαγή? Που είναι οι στατιστικές των δελτίων βλαβών και προβλημάτων που ανοίγονται? Ως καθηγητής πληροφορικής, πρώην υπεύθυνος ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ αλλά και σαν διευθυντής σχολικής μονάδας είμαι απολύτως σίγουρος ότι τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ προάγουν με πολλούς τρόπους τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης. Τον εκσυγχρονισμό που προγράμματα του ίδιου του Υπουργείου μας προωθούν (βλ. επιμόρφωση Β επιπέδου). Πως θα εφαρμοστούν οι νέες μέθοδοι διδασκαλίας χωρίς τα βασικά εργαλεία ? Η κατάργηση ή υποστελέχωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα προκαλέσει αύξηση της δαπάνης των σχολικών μονάδων ιδίως αυτών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που δεν υπάρχει ο «πληροφορικός» να κάνει τον τεχνικό. Οι επισκευές / συντηρήσεις και προτάσεις επέκτασης δεν παρέχονται αφιλοκερδώς. Ή μήπως τα έξοδα αυτά βαραίνουν τους Δήμους και όχι το Υπουργείο που αποφασίζει για τις αλλαγές ? Τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ χρειάζονται περισσότερο προσωπικό και όχι κινήσεις υποστελέχωσης και υπονόμευσης του έργου τους.