Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ Μ | 22 Μαρτίου 2018, 21:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λαμβάνοντας υπόψη τον ήδη μικρό αριθμό των έως σήμερα Σχολικών Συμβούλων Προσχολικής Εκπαίδευσης, θεωρούμε ότι ο αριθμός των 56 θέσεων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου είναι μικρός, αν λάβουμε υπόψη ότι οι σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης είναι μονοθέσιες/διθέσιες,πολυάριθμες, διεσπαρμένες σε μεγάλη χωρική έκταση και πολλές από αυτές με χαρακτηριστικά ορεινότητας και νησιωτικότητας. Όπως προβλέπεται, "η παιδαγωγική ευθύνη νηπιαγωγείων ανατίθεται αποκλειστικά σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου των κλάδων ΠΕ60". Για τους λόγους αυτούς, προτείνουμε, να επανεξεταστεί ο αριθμός των θέσεων λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και να αυξηθεί, ώστε να είναι λειτουργικό και αποτελεσματικό το έργο των Συντονιστών, πόσο δε μάλλον όταν έχει νομοθετηθεί η υποχρεωτική φοίτηση νηπίων δεύτερης σχολικής ηλικίας, που θα σημάνει την αύξηση των φοιτούντων νηπίων, αυξημένο μαθητικό πληθυσμό στα δημόσια νηπιαγωγεία, αυξημένες ανάγκες επιστημονικής και παιδαγωγικής υποστήριξης.