• Σχόλιο του χρήστη 'Δρίτσας Δημήτρης' | 22 Μαρτίου 2018, 21:22

    Λογική συνέχεια της κατάργησης της τρίωρης πίστωσης χρόνου στον αρμόδιο εκπαιδευτικό για την ενασχόληση με τη συντήρηση του εργαστηρίου Πληροφορικής κάθε σχολείου όπως και της διακοπής της χρηματοδότησης της ομάδας τεχνικής υποστήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου - μεταξύ άλλων βασική ιστορία επιτυχίας και παγκόσμια πρωτιά ήταν ότι είχε δώσει παράταση ζωής στα παμπάλαια εργαστήρια πληροφορικής πάνω στο μοντέλο του LTSP. Η υποβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν αποτιμά την ποιοτική και ουσιαστική ζημιά που θα προκύψει από την συνακόλουθη ελλιπή τεχνική υποστήριξη εργαστηρίων και την αδυναμία επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Ακόμη και η αντίληψη εξοικονόμησης χρημάτων με αυτές τις περικοπές, που αναμένουν οι νομοθέτες είναι εσφαλμένη, καθώς θα καταβληθούν πολλαπλάσια χρήματα για αγορά νέου εξοπλισμού - αν αυτή είναι εφικτή από τις σχολικές επιτροπές, για αγορές αδειών ιδιοταγούς και μη ανοικτού λογισμικού. Η υποβάθμιση του επιμορφωτικού χαρακτήρα των δομών των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο εκπαιδευτικό δυναμικό δεν μπορεί να αποτιμηθεί και είναι αναπόφευκτη με τις περικοπές προσωπικού και αύξηση των σχολείων αρμοδιότητας και τον όγκο των καθηκόντων. Επί της ουσίας όλη η πρόταση αποσκοπεί στην εξοικονόμηση έμψυχου δυναμικού για κάλυψη εκπαιδευτικών κενών πληροφορικής, χωρίς να αξιολογούνται τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν. Αν ανάγουμε την πρόταση για στελέχωση των μεγάλων ΠΥΣΔΕ με δύο τεχνικούς υπευθύνους με όρους ιδιωτικού τομέα, είναι σα να ισχυρίζεται κανείς ότι ιδιωτική εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί με προσωπικό 2 ατόμων για να αναλάβει τεχνική υποστήριξη και επιμόρφωση προσωπικού σε μεγάλο αστικό κέντρο. Μόνο θυμηδία θα προκαλούσε αυτός ο ισχυρισμός σε κάθε επίδοξο επενδυτή. -------------------------------------------------------------------------- Αναβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ με αύξηση της υποστήριξης σε υλικοτεχνική υποδομή, έμψυχο δυναμικό και αναβάθμιση του επιμορφωτικού τους ρόλου.