• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ Μ' | 22 Μαρτίου 2018, 22:18

    Η μοριοδότηση των κατόχων τίτλου του Διδασκαλείου οφείλει να είναι ίση για όλους. Δεν είναι δίκαιο να περικόπτεται 1,5 μόριο για τους κατόχους τίτλου μεταπτυχιακού τίτλου ενώ για τους κατόχους διδακτορικού να προσμετράται με 3 μόρια. Υπενθυμίζουμε ότι η εισαγωγή στο Διδασκαλείο έγινε κατόπιν εξετάσεων, κοινών για κατόχους μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου, και η απόκτηση του τίτλου της μετεκπαίδευσης έγινε δυνατή μετά από υποχρεωτική διετή φοίτηση, συγγραφή εργασιών και συμμετοχή σε εξετάσεις, και όλα αυτά ΚΟΙΝΑ για όλους. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε, και είναι εύκολο να εντοπιστεί στους φακέλους των υποψηφίων, ότι πολλοί διδάκτορες παρέκαμψαν την υποχρεωτικότητα της πρότερης κτήσης μεταπτυχιακού τίτλου, ευνοήθηκαν με την άμεση πρόσβασή τους σε υποψηφιότητα διδακτορικής διατριβής και τώρα, η ρύθμιση αυτή, τους πριμοδοτεί με την ακέραιη προσμέτρηση των 3 μορίων του Διδασκαλείου, ενώ για τους πληβείους που δεν απόκτησαν, για όποιους λόγους διδακτορικό τίτλο, τιμωρούνται με την περικοπή των 3 μορίων στο ήμισυ. Επίσης, εξακολουθεί να ισχύει "Διδακτορικό να είναι και ό,τι να είναι"! Πώς αξιολογούνται τα διδακτορικά; Το ίδιο, πώς αξιολογούνται τα μεταπτυχιακά; Πρέπει να αποφασίσουμε τι προσμετράται και γιατί. Μιλάμε για την εκπαίδευση, και πολλοί από αυτούς τους τίτλους αναφέρονται σε αντικείμενα με αμφίβολη σχέση με αυτήν.Ας μην αναφερθούμε σε τίτλους! Είναι γνωστά σε όλους! Αρκετά πια με αυτό το θέμα. Επιμένουμε να ισχύουν για όλους, κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων αν όχι τα 3 μόρια, τότε 1,5 μόρια ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (λαμβάνοντας υπόψη ότι το Διδασκαλείο δε λειτουργεί τα τελευταία χρόνια και έχουν αποκλειστεί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων καθώς και νεότεροι συνάδελφοι).