Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)Σχόλιο του χρήστη ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 22 Μαρτίου 2018, 22:35
Η εφαρμογή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης /Εκπαίδευσης για την Αειφορία στα σχολεία της χώρας από τα ΚΠΕ/ΚΕΑ αποτελεί δυνατό σημείο του νέου νόμου, καθώς θα υλοποιηθεί από ένα θεσμό δοκιμασμένο χρόνια, αξιολογημένο και άκρως επιτυχημένο. Τα ΚΠΕ/ΚΕΑ με το νέο διευρυμένο ρόλο τους μπορούν να επιτελέσουν το έργο τους αποτελεσματικά, αρκεί: 1) Να στελεχωθούν με επαρκές προσωπικό τουλάχιστον δέκα ατόμων και πλέον, ανάλογα με τον αριθμό των σχολικών μονάδων του νομού τους ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν όπως τα ΚΕΣΥ με υποομάδες εργασίας και να υλοποιήσουν αποτελεσματικά το πολυσύνθετο έργο τους. 2) Να στελεχωθούν οπωσδήποτε με κάποιες βασικές ειδικότητες όπως ΠΕ04 (Βιολόγοι-γεωλόγοι-Χημικοί-Φυσικοί) και ΠΕ02 (Φιλόλογοι), διότι οι φυσικές και οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι άκρως απαραίτητες στη διαχείριση των περιβαλλοντικών ζητημάτων 3) Να αναδειχθεί στην πράξη ο θεμελιώδης ρόλος που καλούνται να παίξουν στην εποχή μας, αναγνωρίζοντας α) το θεσμικό ρόλο του Προϊσταμένου των ΚΠΕ/ΚΕΑ με την ανάλογη μοριοδότηση του διοικητικού του έργου και χορήγηση ανάλογου επιδόματος- πιο πάνω από ό,τι προβλέπει το νομοσχέδιο- και β) δημιουργώντας προϋποθέσεις και κίνητρα ώστε να στελεχωθούν τα ΚΠΕ/ΚΕΑ με εκπαιδευτικούς ανάλογων προσόντων