Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Θ.Λ. | 22 Μαρτίου 2018, 23:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα Μειονοτικά Σχολεία θα πρέπει να επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι θα έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες της Μειονοτικής Εκπαίδευσης για δέκα τουλάχιστον έτη ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ. Όπως ορθά ορίζεται για τον Συντονιστή Μειονοτικής Εκπαίδευσης και για τον Συντονιστή Εκπ/κού Έργου της Μουσουλμανικής Θρησκείας. Γιατί διαφοροποιείτε κ. Υπουργέ τον Συντονιστή Εκπ/κού Έργου; Είναι δυνατόν ο Συντονιστής να μην έχει διδακτική προϋπηρεσία σε Μειονοτικά Σχολεία; Θα έρθει π.χ. ένας υποψήφιος Συντονιστής από την Αθήνα, να Συντονίσει το Έργο στο ελληνόφωνο πρόγραμμα, χωρίς να έχει ποτέ διδάξει σε μειονοτικό σχολείο; Γνωρίζετε ότι τα βιβλία, το ΕΩΠ, η διδακτέα ύλη, τα διδασκόμενα μαθήματα, οι μέθοδοι διδασκαλίας κλπ. δεν είναι ίδια στα δημόσια και στα μειονοτικά σχολεία; Στη Θράκη κ. Υπουργέ έχουμε βαρεθεί να μας "συμβουλεύουν" Σύμβουλοι, που προέρχονται από άλλες περιοχές της Ελλάδας και δεν έχουν πατήσει ποτέ μέσα σε σχολική μειονοτική τάξη. Έλεος πια!!!