• Σχόλιο του χρήστη 'Μονοπόδαρος Πειρατής' | 22 Μαρτίου 2018, 23:26

    Πρώτα καταργούμε την Τεχνική Στήριξη (ένα έργο μερικώνδεκάδων χιλιάδων ευρώ που εξοικονομούσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τουλάχιστον), και μεταφέρουμε το φόρτο της συντήρησης της δικτυακής και υπολογιστικής υποδομής του υπουργείου Παιδείας - περιλαμβανομένων 8000+ μονάδων ΠΕ και ΔΕ - στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Με την υπολογιστική υποδομή πεπαλαιωμένη και τη δικτυακή να σηκώνει το διαρκώς αυξανόμενο βάρος από τις υπηρεσίες του ΠΣΔ και τις υπηρεσιακές υποχρεώσεις των σχολικών μονάδων. Μετά καταργούμε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, μειώνουμε τον αριθμό των ατόμων που κάνουν την δουλειά ανά διεύθυνση, τους τοποθετούμε κάτω από έναν προϊστάμενο αμφίβολης συνάφειας και προσθέτουμε και μια ανεξάρτητη επιστημονική εποπτεία, επειδή είναι σαφές ότι ο νέος προϊστάμενος σε πλείστες των περιπτώσεων δεν θα μπορεί να συντονίσει τη δουλειά ή ακόμα και να αντιληφθεί τις ανάγκες. Και μετά περιμένουμε να καταρεύσει το σύστημα. Με σκοπό ποιόν άραγε; Την απόδοση του έργου στον (κρατικοδίαιτο) "ιδιωτικό" τομέα ελπίζοντας να τα καταφέρει εξίσου καλά με το δοκιμασμένο στην περίπτωση αυτή δημόσιο; έναντι αδρού ατιτίμου βέβαια; Τον εξοβελισμό των σατανικών μηχανών από τις σχολικές μονάδες; Ή μήπως την αφαίρεση από αυτές της δυνατότητας να ανταποκρίνονται στις ηλεκτρονικές υποχρεώσεις που διογκώνουμε συνέχεια; Στο σημείο που έχουμε φτάσει η άγνοια δεν είναι δικαιολογία. Είναι και αυτή έγκλημα. Ποια είναι λοιπόν η εγκληματική πρόθεση πίσω από την (απο-)δομή που προτείνεται: η ζημίωση του ελληνικού δημοσίου ή η υπονόμευση της εκπαίδευσης;