Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 – Θέματα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.Σχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 22 Μαρτίου 2018, 23:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφε είσαι τελείως κολλημένος με τις ταμπέλες. Παλιά, τα στελέχη αυτά τα ονομάζαμε επιθεωρητές, αργότερα μας λέγατε σχολικούς συμβούλους, αύριο θα τους λέμε συντονιστές. Είναι τα στελέχη με επιστημονικό, συμβουλευτικό και παιδαγωγικό ρόλο και με στοιχεία διοικητικού έργου και αξιολόγησης, που συμμετέχουν στη διαχείριση και διαμόρφωση της εκπαίδευσης σύμφωνα με τη νομοθεσία και το κοινωνικό πλαίσιο. Σε λίγα χρόνια κάποιος άλλος «Δημήτρης» θα καταριέται σαν και εσένα τους Συντονιστές. Σταμάτα πιά! Εδώ είναι διαβούλευση για να βρούμε τα καλά του Νόμου και να διορθώσουμε τα στραβά. Δεν ήρθαμε για ψυχοθεραπεία και για να πούμε τον πόνο μας για όσους Δημόσιους υπάλληλους δεν δουλεύουνε. Έχεις να μας πεις κάτι για το Νόμο (πχ για τον παράλογο αναδρομικό κόφτη, την απαράδεκτη προαπαιτούμενη ξένη γλώσσα ή τις αδικίες στην μοριοδότηση προσόντων); Έχεις καταλάβει ότι το παρόν άρθρο προετοιμάζει την αξιολόγηση; (και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου).