Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Χαρίκλεια Βαρζάκα | 22 Μαρτίου 2018, 23:11
Οι δομές ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Σ.Σ.Ν., ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Κ.Π.Ε έχουν εμπλουτίσει και υποστηρίξει καθοριστικά ποικιλοτρόπως και δωρεάν την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. Γνωρίζω εμπειρικά και ως μητέρα τη διαφορά ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και ιδιωτικού κέντρου στη διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών. Ναι, στο κομμάτι της υποστήριξης το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. υστερεί, αλλά αυτό δεν είναι αιτία κατάργησής του, αλλά μάλλον αναβάθμισής του. Αντίστοιχα, το Κ.Π.Ε. της περιφέρειάς μας οργανώνει και πραγματοποιεί με ιδιαίτερη φροντίδα πλήθος και ποικιλία δραστηριοτήτων για μαθητές, εκπαιδευτικούς, αλλά και απλούς πολίτες, όπως ανακοινώνει και στην ιστοσελίδα του. Ίσως οι περισσότεροι σχολικοί σύμβουλοι αποδείχθηκαν αργόμισθοι, αλλά γι' αυτό δε φταίει ο θεσμός, αλλά μάλλον τα κριτήρια επιλογής των στελεχών. Υπήρξαν και σχολικοί σύμβουλοι που βοήθησαν καθοριστικά τους συναδέλφους τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αντίστοιχα ισχύουν και για Σ.Σ.Ν. και ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Θέλουμε νέες τεχνολογίες στην τάξη και καταργούμε τη δομή που τις υποστηρίζει; Ακούγεται κάπως σχιζοφρενικό...