Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Πάνος Μακρυγιάννης | 23 Μαρτίου 2018, 00:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από μια πρώτη ανάγνωση παρατηρείται σημαντική μείωση των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με τους σχολικούς συμβούλους ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας. Αυτό φαίνεται να έχει σχέση με μια υποβάθμιση της επιστημονικής ευθύνης αλλά και της παιδαγωγικής ευθύνης μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όπου ο αναγκαστικά αυξημένος αριθμός των μαθητών ανά μονάδα, η παρουσία πολλαπλών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και η ύπαρξη πολλαπλών εργαστηρίων ιδιαίτερα στη λυκειακή βαθμίδα, καθιστούν το έργο πιο περίπλοκο και απαιτητικό και την εμπλοκή του συντονιστή διαρκή, ιδιαίτερα στις εκπαιδευτικές μονάδες της επαγγελματικής εκπαίδευσης). Το σκέλος της επιστημονικής ευθύνης είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφού με την κατάργηση των ΠΕΚ και την ανάθεση (με την παρ. 2 του προηγούμενου άρθρου) της επιμόρφωσης στη νέα δομή ουσιαστικά θα καταστεί πολύ πιο παιτητικό από ότι ήταν μέχρι σήμερα. Αυτά χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αναγκαία εμπλοκή του επιστημονικού υπεύθυνου με την έγκριση των - κρίσιμων - εκπαιδευτικών επισκέψεων για τους τομείς και τις ειδικότητες της επαγγελματικής ή η ανάγκη συντονισμού με τους υπεύθυνους ΠΛΗΝΕΤ - όσους μένουν στις διευθύνσεις - για τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου ΠΕ86.