Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Πάνος Μακρυγιάννης | 23 Μαρτίου 2018, 01:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόχειρο σχόλιο 2: Για άλλη μια φορά η θητεία σε ΓΡΑΣΥ, που είχε υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο, τοποθετείται μαζί με τις επιστημονικές και διοικητικές θέσεις που τελικά τσουβαλιάζονται σε μια διετία όλες μαζί, προφανώς θεωρώντας ότι δεν είναι παρά συμβατικά διδακτική η υπηρεσία σε αυτές. Άσχετα αν στα ΚΕΣΥΠ για παράδειγμα, όπως και στο υπόλοιπο ωράριο του ΓΡΑΣΥ, η δουλειά είναι πάλι με παιδιά, αναπτυξιακή (λόγω του χρησιμοποιούμενου μοντέλου συμβουλευτικής κλπ). Το μάθημα πάντως σε σχολική τάξη, είτε σε ΣΕΠ είτε πολύ περισσότερο στην ειδικότητα του εκπαιδευτικού, όπως προβλεπόταν στα ΓΡΑΣΥ δεν μπορεί να μην είναι μάθημα στο μυαλό κάποιου. Άγνοια;