• Σχόλιο του χρήστη 'Πάνος Μακρυγιάννης' | 23 Μαρτίου 2018, 03:30

    Βλέπω και στο σχέδιο νόμου και σε σχόλια υποτίμηση του έργου του σχολικού συμβούλου: από την αμελητέα μοριοδότηση των θητειών τους στην αποτίμηση μέχρι τα περί αργομισθίας. Δεν έχω εμπειρία Πρωτοβάθμιας ή Συμβούλων Γενικής Παιδείας. Έχω υπάρξει όμως διευθυντής σε μονάδα επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΚ) και δε φαντάζομαι οι άλλοι σύμβουλοι να είναι τόσο διαφορετικοί. Η εμπειρία μου από τη σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης περιλαμβάνει στενή συνεργασία για της εκπαιδευτικές επισκέψεις, σεμινάρια mentoring για όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, σεμινάρια για διευθυντές των σχολείων ευθύνης της σε παιδαγωγικά, διοικητικά και επικοινωνιακά θέματα, συμμετοχή σε δραστηριότητες του σχολείου, συμμετοχή σε παιδαγωγικούς συλλόγους, συμβολή στην εξατομίκευση της διδασκαλίας για μειωνεκτούντες μαθητές, διοικητική ενημέρωση για αλλαγές στο νομικό πλαίσιο, διευκόλυνση της επικοινωνίας με άλλες δομές της εκπαίδευσης κ.ά. Η εμπειρία μου αππό τους συμβούλους ειδικοτήτων περιλαμβάνει από επίλυση προβλημάτων με τον ορισμό της διδακτέας και εξετστέας ύλης, συμμετοχή στον ετήσιο σχεδιασμό (ασκήσεων, επισκέψεων κ.α), επιμόρφωση σε νέα αντικείμενα που εισήχθησαν σε μαθήματα της ειδικότητας, επιμορφώσεις σε θέματα αξιοποίησης OER εκπαιδευτικού υλικού, προτάσεις για προγράμματα, πρόκληση δημοσιεύσεων, πρόκληση επιμόρφωσης ομοτίμων, διάχυση καλών πρακτικών. Σε δύο περιπτώσεις περιλάμβανε συμμετοχή και διευκόλυνση ερευνητικών δραστηριοτήτων της μονάδας. Και σε μία διευκόλυνση της προσπάθειας καθιέρωσης ποιτικών διασφαλήσεων και διαδικασιών. Από τους 6 Συμβούλους ειδικοτήτων που είχαν σχέση με τη μονάδα μας τρεις ήταν εξαιρετικοί, δύο ικανοποιητικοί και μόνο ένας απογοητευτικός με περιορισμένη συνεισφορά στη μονάδα. Ήμουν τόσο τυχερός πια στις συνεργασίες μου;