• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Ιωσηφίδου' | 23 Μαρτίου 2018, 07:38

    Τι κάνουν μέχρι τώρα τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και σύμφωνα με τα νέα δεδομένα καλείται να τα κάνει ένας μόνο άνθρωπος: Διοργανώσεις τηλεδιασκέψεων για την υποστήριξη των σχολικών συμβούλων και δράσεων των σχολείων, διοργάνωση δωρεάν σεμιναρίων (που ανταποκρίνονται πολυπληθείς ομάδες εκπαιδευτικών) για την προώθηση καινοτόμων δράσεων, διοργανώσεις εργαστηρίων και παρουσιάσεων εκπαιδευτικής ρομποτικής. Επίσης, επισκευές ηλεκτρονικών υπολογιστών, ανακατασκευές ηλεκτρονικών υπολογιστών από άλλα άχρηστα υλικά, οδηγίες για ρυθμίσεις λειτουργικών συστημάτων και λογισμικών, τοποθετήσεις, επισκευές και ρυθμίσεις τοπικών δικτύων υπολογιστών αλλά και του Internet των σχολικών μονάδων. Και στη διαφαινόμενη απαίτηση τη συντήρηση του σχολικού εργαστηρίου αλλά και τη συντήρηση όλων των ψηφιακών δομών μιας σχολικής μονάδας να αναλάβει ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής της μονάδας (όπου υπάρχει- γιατί τα Νηπιαγωγεία δεν διαθέτουν εκπαιδευτικό Πληροφορικής), ας αναρωτηθούμε πότε θα κάνει αυτές τις εργασίες: όταν κάνει μάθημα (γιατί, ναι, κάνει μάθημα), όταν προετοιμάζει το εκπαιδευτικό του υλικό, όταν προσπαθεί στα κενά ανάμεσα στις διδακτικές του ώρες να πάει από το ένα σχολείο στο άλλο (υπάρχουν εκπαιδευτικοί-ιδιαίτερα στα Δημοτικά- που πηγαίνουν και σε τρία σχολεία), όταν κάνει εφημερίες; Και φυσικά, ήδη οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής της σχολικής μονάδας ανταποκρίνονται σε αρκετά προβλήματα (από την καλή τους διάθεση) αλλά στα πιο χρονοβόρα ή δυσεπίλυτα ή σ' αυτά που απαιτούν εξειδικευμένα εργαλεία ή σ' αυτά που απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις ή σ' αυτά που αιτούνται κάποιου (παλιού έστω ή ανασυρμανολογημένου) υπολογιστή απευθύνονται στο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ το οποίο είναι εκεί για ΟΛΑ τα σχολεία του Νομού και παρέχει τις υπηρεσίες του ΔΩΡΕΑΝ (μόνο η αγορά υλικών επιβαρύνει τις σχολικές επιτροπές). Τι σκεφτόταν άραγε ο νομοθέτης;