• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέ' | 23 Μαρτίου 2018, 08:26

    Το άρθρο βρίσκετε στην σωστή κατεύθυνση αλλά υπάρχουν λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να βελτιωθούν . α)Πρέπει να υπάρξει διάκριση στη μοριοδότηση των πτυχίων (διδακτορικών, μετ/κών) με βάση το αν έχουν σχέση με Διοίκηση της εκπαίδευσης (για διοικητικά στελέχη) ή όχι. Το να παίρνω ένα μεταπτυχιακό Π.Χ. σε κάποιο αντικείμενο όπως αγγλικά,φυσική ή STEM με κάνει σαφώς καλύτερο εκπαιδευτικό αλλά δεν με προετοιμάζει σε τίποτα ως προς τα διοικητικά αντιθέτως ένα Msc στην διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και οργανισμών με προετοιμάζει ακριβώς για αυτό . θα ήταν λοιπόν λογικό και δίκαιο να προσμετράτε με μεγαλύτερη βαρύτητα για κάθε διοικητική θέση. β) Σεμινάρια όπως Π.Χ.το εξάμηνο σεμινάριο "Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle" διάρκειας είκοσι έξι (26) εβδομάδων, που πραγματοποιείται τα τελευταία δέκα χρόνια πανελλαδικά κακώς δεν μοριοδοτούνται όπως και διαφορά άλλα που γίνονται στα πλαίσια της εσωτερικής επιμόρφωσης του κλάδου. γ) Το τελευταίο μου σχόλιο είναι η άρση μιας αδικίας που κατατρέχει 2500 από εμάς από την εποχή της διαθεσιμότητας . Αν και το υπουργείο ήρε αρκετές από τις αδικίες που μας επιβλήθηκαν ,χωρίς κανένα λόγω από ότι φάνηκε τελικά , δεν ήρε την αδικία των χαμένων για δύο χρόνια μορίων για διδακτική υπηρεσία και για μόρια θέσης .Υπενθυμίζω ότι όσοι ήμασταν σε θέση ευθύνης αν και επιστρέψαμε στη θέση μας πριν τη λήξη της δεν επανατοποθετηθήκαμε στη θέση ευθύνης και χάσαμε και τα μόρια όλου του διαστήματος που μας είχαν στο ψυγείο με υπαιτιότητα της υπηρεσίας .Τα χαμένα αυτά μόρια κυμαίνονται από 2 έως 3,5 και μας φέρνουν πάντα ένα σκαλί κάτω από τους άλλους .