Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΕΕΤΕΚ | 23 Μαρτίου 2018, 08:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το έργο του ΣΕΠ υποτιμάται για άλλη μια φορά και με αυτές τις ρυθμίσεις. Ρυθμίσεις που αποδεικνύουν ότι δεν έχει συνειδητοποιηθεί ο τεράστιος όγκος ατομικών ραντεβού και η ανάγκη υποστήριξης της επιλογής των μαθητών της Γ΄Γυμνασίου αφού ουσιαστικά καταργείται ο σχολικός και επαγγελματικός προσανατολισμός στο Γυμνάσιο. Την ίδια ώρα που υποτίθεται ότι το Υπουργείο υποστηρίζει την τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση και την ομαλή κατανομή του μαθητικού πληθυσμού στις δύο λυκειακές μονάδες, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή, η ρύθμιση αυτή έρχεται να υπονομεύσει κάθε άλλη ενέργεια. Από την άλλη, το άρθρο θυμάται την έρημη την πληροφόρηση, τώρα που οι ρυθμοί μεταβολής της πληροφορίας την καθιστούν αφερέγγυα, που έχει από καιρό καταργηθεί ο ειδικός πληροφόρησης και που δεν υπάρχει δίκτυο εκπαιδευτικών ΣΕΠ - εκτός επαγγελματικής - για να υποστηρίξει τη λειτουργία. Η ρύθμιση, όπως έχει,έρχεται να υπερκαλύψει τη ζημιά από όλες τις προηγούμενες στην ίδια κατεύθυνση ενέργειες περιορισμού του θεσμού του ΣΕΠ από προηγούμενες κυβερνήσεις. Την ώρα που περισσότερο χρειάζεται, όπως δείχνει η αύξηση της ζήτησης. Και την ώρα που μπορεί να βοηθήσει λόγω της επιλογής του αναπτυξιακού μοντέλου - του μοναδικού που μπορεί να λειτουργήσει σε περιόδους κρίσης και περιορισμένης πληροφόρησης. Μια από τα ίδια.