Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Γιάννης | 23 Μαρτίου 2018, 08:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. αποτελούν τομή στην Εκπαίδευση αλλά για να πετύχουν θα πρέπει να υπάρξουν οι εξής προϋποθέσεις: 1) Πρέπει να στελεχώνονται από τους καλύτερους ΜΑΧΙΜΟΥΣ εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν για ένα χρονικό διάστημα να γίνουν Συντονιστές. Οι Συντονιστές πρέπει να είναι άτομα που έρχονται κατευθείαν από τη διδασκαλία στην τάξη και όχι γραφειοκράτες. 2) Πρέπει να αποφύγουμε το φαινόμενο των ισόβιων Συντονιστών. Είδαμε πώς κατάντησε ο θεσμός των σχολικών συμβούλων που καταργούνται. Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να επιστρέφουν στην τάξη. 3) Οι Συντονιστές πρέπει να αξιολογούνται σε τακτική βάση από τους εκπαιδευτικούς και από το Υπουργείο. Ο νέος θεσμός των ΠΕ.Κ.Ε.Ε.Σ. θα πρέπει να αποφύγει τα αρνητικά που είχαν οι σχολικοί σύμβουλοι. Πιο συγκεκριμένα: 1) Οι νέοι συντονιστές θα πρέπει να έχουν ωράριο το οποίο να τηρείται. Αν είναι δυνατόν να έχουν παράλληλα μειωμένα διδακτικά καθήκοντα. Όλοι έχουμε πρόσφατο το παράδειγμα των σχολικών συμβούλων που δεν προσέρχοναν στην εργασία τους και είχαν αποκοπεί από την διδακτική πραγματικότητα. 2) Η ισοβιότητα των σχολικών συμβούλων κατέστη ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για την εκπαίδευση. Οι σχολικοί σύμβουλοι είχαν χάσει το μέτρο και θεωρούσαν τον εαυτό τους ανώτερο από τους άλλους. Επειδή δεν τους αξιολογούσε κανείς, επειδή έπαιρναν υψηλότερο μισθό και επειδή δεν είχαν ωράριο, είχαν καταντήσει αργόμισθοι που πουλούσαν εξουσία στους συναδέλφους τους. Οι Συντονιστές θα πρέπει να έχουν πλαφόν στις θητείες, να μην έχουν πολύ υψηλό επιμίσθιο και να έχουν ΩΡΑΡΙΟ εργασίας που να ελέγχεται. 3) Οι Συντονιστές πρέπει να είναι το πολύ οι μισοί σε αριθμό σε σχέση με τους απερχόμενους σχολικούς συμβούλους, αφού έχουν διαφορετικά καθήκοντα λόγω του ότι ενεργό ρόλο στην αξιολόγηση παίζουν πλέον οι σχολικές δομές. Οι Συντονιστές δεν διατάζουν, απλά συντονίζουν μια διαδικασία όχι τιμωρητική αλλά ανατροφοδοτική.