• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας' | 23 Μαρτίου 2018, 09:45

    Στα Πορίσματα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (27 Μαΐου 2016) και στην σελ 53 ( ενότητα 3. Συνεχιζόμενη Επιμόρφωση 3.1 Διατύπωση του προβλήματος) αναφέρεται για την υπάρχουσα κατάσταση στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών: " … Εξαίρεση σε αυτό το μάλλον απογοητευτικό τοπίο αποτελεί η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου στις ΤΠΕ που επιμόρφωσε περίπου 27.500 εκπαιδευτικούς και η Μείζων Επιμόρφωση η οποία επιμόρφωσε περίπου 7.500 εκπαιδευτικούς το 2011 αλλά δεν συνεχίστηκε…" Πολύ σωστά αποτιμήθηκε ως κριτήριο η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου στις ΤΠΕ με 1 μονάδα αλλά πρέπει να αποτιμηθεί και η Μείζων Επιμόρφωση με άλλη 1 μονάδα. Να σημειωθεί ότι ήταν μια επιμόρφωση 200 ωρών με αξιολόγηση συμμετεχόντων και η πρόταση του τότε Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ήταν να αποτελούσε επιμόρφωση που θα έδινε Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στους εκπαιδευτικούς. (Τα Πορίσματα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ στην : https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/PORISMATA_DIALOGOU_2016.pdf)