Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ντίνος | 23 Μαρτίου 2018, 09:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως έχετε διαπιστώσει, υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες για τη μη αναγνώριση της θητείας των εκπαιδευτικών των ΚΠΕ ως διδακτικής. Σε προηγηθείσα ανάρτηση δόθηκαν σχετικά τεκμήρια. Προκειμένου να κατανοήσει κανείς το παράλογο του πράγματος και το γεγονός ότι είναι παραβίαση δικαιωμάτων αυτό που γίνεται, προσφέρω κι εγώ τα βασικά αποσπάσματα από τη σχετική νομοθεσία που δείχνουν ότι η προϋπηρεσία είναι διδακτική. Παρακαλείστε να προβείτε σε συμμόρφωση με τη νομοθεσία: Δεν μπορεί ένας προηγούμενος νόμος για μια θέσης ευθύνης να προβλέπει την υπηρεσία σε αυτήν και ως διδακτική και μετά από χρόνια να καταργείται αυτό αναδρομικά! Πρόκειται για διάταξη άδικη, παράλογη και παράνομη (αν είμαστε ευνομούμενο κράτος). Υπ’ αρ. 83691 /Γ7/22-07-2011 απόφαση του Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με «Διαδικασίες Στελέχωσης και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ)»: Στο άρθρο 5, παράγραφος 8 αναφέρονται τα εξής: "Οι αποσπώμενοι σε θέσεις Υπευθύνων ΚΠΕ, και μελών της Π.Ο. των ΚΠΕ μπορούν, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες, να υποβάλλουν αιτήσεις για μετάθεση ή βελτίωση, αλλά αναλαμβάνουν υπηρεσία στη νέα θέση, η οποία προέκυψε μετά τη μετάθεση ή βελτίωση, με τη λήξη της τετραετούς θητείας τους στα ΚΠΕ. Η υπηρεσία σε ΚΠΕ προσμετρείται ως διδακτική, σε τύπο Σχολικής Μονάδας αντίστοιχης με οργανική θέση του εκπαιδευτικού. Επίσης, λαμβάνουν τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης της πλησιέστερης σχολικής μονάδας προς το ΚΠΕ στο οποίο αποσπώνται. στο άρθρο 7 περιγράφονται τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε αυτά". Στο άρθρο 7, παράγραφος 3 αναφέρονται τα εξής: «Αντικείμενο εργασίας της Παιδαγωγικής Ομάδας είναι η εκπαίδευση μαθητών, η επιμόρφωση εκπαιδευτικών, η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, η ανάπτυξη θεματικών δικτύων, τοπικών και διεθνών συνεργασιών καθώς και η έρευνα σε θέματα περιβάλλοντος και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Κάθε εκπαιδευτικός συμπληρώνει ωράριο 16 ωρών μέσης εβδομαδιαίας διδασκαλίας μαθητών σε εκπαιδευτικά προγράμματα και εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα.» «Ο Υπεύθυνος του ΚΠΕ συμπληρώνει οκτώ (8) αντίστοιχες ώρες μέσης εβδομαδιαίας διδασκαλίας μαθητών και εκπαιδευτικών και ο Αναπληρωτής Υπευθύνου δώδεκα (12) ώρες. Οι δύο αυτοί εκπαιδευτικοί είναι επιφορτισμένοι και με το διοικητικό έργο του ΚΠΕ, την οργάνωση λειτουργίας του Κέντρου, τη φροντίδα για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του, τη διεκπεραίωση των οικονομικής φύσεως θεμάτων, την επικοινωνία και τις συνεργασίες με υπηρεσιακούς και άλλους κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς φορείς». Επιπλέον στο άρθρο 4 αναφέρεται ότι «Ο ετήσιος προγραμματισμός των δράσεων κάθε ΚΠΕ, καθώς και ο ετήσιος απολογισμός των δράσεών του, συνυπογράφονται από τον Υπεύθυνο του ΚΠΕ και τον Αναπληρωτή του και υποβάλλονται στην ΣΕΠΕΔ αρμόδια Δ/νση του ΥΠΔΒΜΘ και στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης» ενώ κατά το άρθρο 5 «Τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα για έλεγχο από την ΣΕΠΕΔ αρμόδια Δ/νση του ΥΠΔΒΜΘ και τον εκάστοτε Διευθυντή Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης. Η υλοποίηση των υποχρεώσεων των εκπαιδευτικών κάθε ΚΠΕ, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του, βεβαιώνεται και συνυπογράφεται από τον Υπεύθυνο του ΚΠΕ και τον Αναπληρωτή του, στο πλαίσιο του απολογισμού της παραγράφου 4».