Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | 23 Μαρτίου 2018, 10:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι γενικεύσεις του τύπου "αποτυχημένοι", "κοπανατζήδες", " αργόμισθοι" κλπ., που πολλοί απευθύνουν στους σχολικούς συμβούλους είναι εκτός από κακοπροαίρετοι και αβάσιμοι, όπως άλλωστε κάθε γενίκευση αυτού του τύπου...Όπως σε κάθε εργασιακό χώρο υπήρξαν και υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις εργαζομένων, με συνείδηση του ρόλου τους αλλά και χωρίς. Ας επικεντρωθούμε λοιπόν στο "ξεκαθάρισμα" των ανεπαρκών - σαφώς και υπάρχει τρόπος- και ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς...