Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης | 23 Μαρτίου 2018, 11:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητέ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ, Δεν πρέπει να μιλάμε και να λέμε την αλήθεια? Αν θες να δεις ποιοι είναι οι ανεπαρκείς και οι αργόμισθοι, πάρε 10 τηλέφωνα σε γραφεία σχολικών συμβούλων και αν βρεις κανέναν στο γραφείο του, έλα να το πεις εδώ! Ειδικά τώρα που ξέρουν ότι καταργούνται, δεν πατάνε στη δουλειά τους ούτε για πλάκα, όπως έκαναν στο παρελθόν. Άσχετα με το γεγονός της αργομισθίας, οι σχολικοί σύμβουλοι καταργούνται κυρίως γιατί ο θεσμός αυτός έκανε τον κύκλο του! Στη σύγχρονη εποχή η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνεται με όρους παλαιών εποχών, με συμβούλους και επιθεωρητές που ελέγχουν, βαθμολογούν και τιμωρούν! Πλέον η αξιολόγηση είναι περιγραφική και ανατροφοδοτική με στόχο όχι να τιμωρήσει, αλλά να βελτιώσει. Και το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης προκύπτει από τη συμμετοχή πολλών παραγόντων και όχι από την απόφαση ενός. Οι νέοι Συντονιστές δεν έχουν σχέση με τους καταργηθέντες σχολικούς συμβούλους. Τέλος, οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν συμπληρώσει το πλαφόν των 2 θητειών και των 6 ετών που θέτει ο νόμος και πρέπει να επιστρέψουν στα σχολεία για να καλύψουν τα διδακτικά κενά στις σχολικές τάξεις. Υπάρχουν πολλοί μάχιμοι και αξιόλογοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να αναλάβουν ρόλο Συντονιστή με θητεία και όχι ισοβίως! Όποιος είναι ισόβιος γίνεται καθεστώς και καταντά ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για την Εκπαίδευση.