• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 23 Μαρτίου 2018, 11:38

    Η σημασία και η συμβολή του ΠΛΗΝΕΤ στην καθημερινή ομαλή λειτουργία των εργαστηρίων είναι αναντικατάστατη. Ακόμα και συνάδελφοι Πληροφορικής που έχουν εξειδικευμένες γνώσεις στο στήσιμο και την διαχείρηση ενός εργαστηρίου πληροφορικής αλλά και του συνολικού τεχνολογικού εξοπλισμού ενός σχολείου βρίσκονται πολλές φορές εντός του διδακτικού έτους με προβλήματα τεχνικά και μη τα οποία δεν μπορούν να λύσουν. Ο ρόλος του ΠΛΗΝΕΤ την στιγμή εκείνη είναι ουσιαστικός και καταλυτικός. Και τονίζω ότι δεν έχουν όλοι οι συνάδελφοι πληροφορικής τις γνώσεις ώστε να υποστηρίξουν τεχνικά ένα σύγχρονο εργαστήριο πληροφορικής. Ιδίως σε δημοτικά και νηπιαγωγεία ο ρόλος του ΠΛΗΝΕΤ συνδέεται άμεσα με την ίδια την λειτουργία τους και καθορίζει πολλές φορές την ύπαρξη τους ειδικά σε ένα περιβάλλον που ολοένα αυξάνεται το μερίδιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα της εκπαίδευσης. Τυχόν κατάργηση του ΠΛΗΝΕΤ ή έστω υποστελέχωση του από 1 άτομο θα έχει ως αποτέλεσμα τεράστιες καθυστερήσεις στην αποκατάσταση βλαβών, τρομερές δυσλειτουργίες στην επικοινωνία της ανωτέρας διοίκησης με την σχολική μονάδα και εντέλει θα επιβραδύνει σημαντικά την αποδοχή των νέων τεχνολογιών από τους συναδέλφους που τωρα παρακολουθούν το Β επίπεδο καθιστώντας την επένδυση του κράτους στην εκπαίδευση τους αναποτελεσματική και αποτυχημένη. Επιλέον θα αναγκάσει τις σχολικές επιτροπές να πολλαπλασιάσουν τα κόστη συντήρησης του ήδη γηρασμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού των σχολείων καθώς η συντήρηση τους θα ανατίθεται σε εξωτερικούς συνεργάτες με εξαιρετικά πολλαπλό κόστος.