Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη Γιάννης | 23 Μαρτίου 2018, 11:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και οι Συντονιστές που προβλέπει ο νόμος είναι υπερεπαρκή σε αριθμό. Είναι πολλά. Ίσως θα έπρεπε να μειωθούν. Θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και οι Συντονιστές δεν έχουν καμία σχέση με τον ΞΕΠΑΡΑΣΜΕΝΟ θεσμό των σχολικών συμβούλων που καταγούνται. Είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία του νέου θεσμού, που βασίζεται στην περιγραφική αξιολόγηση, την αυτοαξιολόγηση, την ανατροφοδότηση και τη διαρκή συμμετοχή όλων στην αξιολογητική/ανατροφοδοτική διαδικασία. Το μόνο που θα πρέπει να προσέξει το Υπουργείο είναι η τήρηση του ωραρίου και η προσέλευση όλων των στελεχών στα γραφεία τους σε καθημερινή βάση, έτσι ώστε να αποφευχθούν τα κρούσματα αργομισθίας των καταργούμενων σχολικών συμβούλων. Αν τηρηθούν οι κανόνες, η μεταρρύθμιση που επιχειρεί ο παρών νόμος θα πετύχει.