Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί ΚΏΣΤΑ Κ. και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ, Οι σχολικοί σύμβουλοι που καταργούνται είναι ένας ξεπερασμένος θεσμός που έκλεισε τον κύκλο του. Οι αρμοδιότητες των Συντονιστών δεν έχουν σχέση με αυτές των παλιών σχολικών συμβούλων, αφού πλέον η αξιολόγηση προκύπτει από τη συμμετοχή πολλών και δεν είναι υπόθεση ενός συμβούλου, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα. Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν πήγαιναν ούτε στα σχολεία, ούτε στα γραφεία τους. Σπίτια τους καθόντουσαν τον περισσότερο καιρό. Και όταν πήγαιναν στα σχολεία, πήγαιναν εθιμοτυπικά, για βόλτα, για να πάρουν τα οδοιπορικά. ΟΚ, υπήρχαν και κάποιες εξαιρέσεις που έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Κάποιες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος ωραρίου και αξιολόγηση των συντονιστών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα. Τέλος, ένα πολύ θετικό στοιχείο του σχεδίου νόμου είναι η θέσπιση 2 θητειών και πλαφόν 3 ετών. Αν δεν υπάρχει πλαφόν, οι ίδιοι και οι ίδιοι θα συσσωρεύουν προϋπηρεσία και παλιόχαρτα(ψεύτικα συνέδρια, άχρηστα μεταπτυχιακά) για να παραμείνουν στις θέσεις τους ισοβίως. Αυτί έκαναν και οι τέως σχολικοί σύμβουλοι. Επειδή δεν εργάζονταν είχαν τον χρόνο να μαζεύουν παλιόχαρτα για να διατηρήσουν την αργομισθία τους ισοβίως. Ενώ οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί που δεν ήταν αργόμισθοι δεν είχαν τον χρόνο να μαζεύουν παλιόχαρτα. Πρέπει να τεθούν κανόνες(θητείες, πλαφόν 2 θητειών, έλεγχος τήρησης ωραρίου και προσέλευσης των στελεχών στην Υπηρεσία) και να εφαρμοστούν, διαφορετικά η μεταρρύθμιση που επιχειρείται μέσω του παρόντος σχεδίου νόμου θα αποτύχει.