Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 23 Μαρτίου 2018, 12:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να αποσυρθεί η μοριοδότηση του διδασκαλείου. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας μεταξύ των υποψηφίων. Το Διδασκαλείο δε λειτουργεί τα τελευταία χρόνια και επίσης έχουν αποκλειστεί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων καθώς και όλοι οι νεώτεροι συνάδελφοι. Τα κριτήρια μοριοδότησης στις γενικές κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να αφορούν πεδία-αντικείμενα στα οποία όλοι να δύνανται να έχουν δικαίωμα πρόσβασης και πρόσκτησης (πχ Μεταπτυχιακά, γλώσσες, Εκπαίδευση Ενηλίκων, εισηγήσεις σε συνέδρια, κλπ). Να αποσυρθεί η μοριοδότηση στη γνώση Β΄ Επίπεδο στις ΤΠΕ. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας μεταξύ των υποψηφίων. Δεν έχει δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν αυτή τη γνώση. Να αποσυρθεί το όριο των δύο θητειών. Η αφαίρεση του δικαιώματος υποψηφιότητας με το πέρας δύο θητειών και χωρίς αιτιολογική βάση (πχ αξιολόγηση), προσκρούει σε συνταγματικές διατάξεις για ισότητα ευκαιριών και αξιοκρατική επαγγελματική ανάπτυξη. Είναι παράλογο και επιζήμιο για την εκπαίδευση. Τους επιτυχημένους τους κρατάμε, δεν τους εκδιώκουμε. Το επιχείρημα της επιστροφής στην τάξη δεν ισχύει έτσι κι αλλιώς για τις εκπαιδευτικές δομές στις οποίες οι δ/ντές ή οι προϊστάμενοι ασκούν παράλληλα και διδακτικό έργο (πχ σχολικές μονάδες, ΚΠΕ/ΚΕΑ).