Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.Σχόλιο του χρήστη Δ.Μιχελακη | 23 Μαρτίου 2018, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χωρίς σοβαρότητα η νέα πρόταση για τις καινοτόμες δράσεις, τις υποστηρικτικές δομές, το άδηλο πρόγραμμα της εκπαίδευσης που λειτουργώντας δυναμικά προσέδιδε σε εκπαιδευτικούς και μαθητές την δυνατότητα να βγουν από την τάξη, ''συνοδοιπόροι'' στο δρόμο της περιέργειας και της γνώσης με στόχο της εκπαίδευση για την αειφορία και τη βιωσιμότητα. Προγράμματα συντονισμένα από τους υπευθύνους περιβαλλοντικής εκπαίδευσης αγωγής υγείας,πολιτιστικών θεμάτων έδιναν στη σχολική κοινότητα την ευκαιρία να ανάδειξη τις δεξιότητες των μαθητών, να γίνουν ενεργοί πολίτες, να συνεργαστούν με διάφορους φορείς, να μάθουν να βλέπουν κι όχι άπλα να κοιτούν, να κάνουν συνεργασίες να συμμετέχουν με ίσες ευκαιρίες σε προγράμματα, γιορτές, επιμορφώσεις και να χουν λόγο σε θέματα που αφορούν την τοπική η την ευρύτερη κοινωνία.Δεν μπορούν τα ΚΕΑ να αντικαταστήσουν το θεσμό των υπεύθυνων η των ΚΠΕ ιδιαίτερα στις μεγάλες δ/νσεις οπού ο τοπικός και προσωπικός χαρακτήρας του συντονισμού χρειάζεται να παραμείνει ενεργός....όποιος έχει την ανάλογη πείρα μπορεί να καταλάβει τη σημασία του προσωπικού χαρακτήρα της κινητοποίησης για αποτελέσματα συλλογικά ...οι υπεύθυνοι- τα ΚΠΕ- οι σχολικοί σύμβουλοι που στήριζαν τις δράσεις ακυρώνονται συλλήβδην μέσα από κάποιες αποφάσεις ανθρώπων που δεν έχουν όπως φαίνεται την πείρα να αξιολογήσουν το έργο που συντελείται και που για τους υπεύθυνους υπηρετείται χωρίς επιδόματα και πρόσθετες αμοιβές