Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γ.Α. | 23 Μαρτίου 2018, 13:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
• Να αναθεωρηθεί το κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας από την Άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου το οποίο είναι 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, όταν αντίστοιχα η άσκηση καθηκόντων διευθυντή σχολικής μονάδας είναι 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Για να γίνει καλύτερα κατανοητό το παραπάνω η μια (1) τετραετής θητεία διευθυντή σχολικής μονάδας αποτιμάται με 2 μονάδες ενώ π.χ. οι δύο (2) ή και περισσότερες θητείες του Σχολικού Συμβούλου αποτιμώνται με 1,5 μονάδες, τη στιγμή που και αξιολογικά και ιεραρχικά η θέση του Σχολικού Συμβούλου είναι υψηλότερη. • Επίσης να αναθεωρηθεί το κριτήριο της Διδακτικής εμπειρίας για την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου καθώς η κατεξοχήν ιδιότητά του είχε άμεση σχέση κυρίως με την διδακτική αλλά και επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών (περιεχόμενα σπουδών, δειγματικές διδασκαλίες, εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων αντισταθμιστικού χαρακτήρα στα σχολεία ευθύνης τους, καθοδήγησης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, υποστήριξης των εκπαιδευτικών του αντίστοιχου κλάδου, διαχείρισης της εκπαιδευτικής πολιτικής και υποστήριξης της εφαρμογής των εκπαιδευτικών καινοτομιών, επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, προώθησης σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και η διαρκής εμπλοκή τους σχετικά με τρόπους σχεδιασμού, οργάνωσης και πραγματοποίησης της διδασκαλίας…) και δεν μπορεί να εξισώνεται με την άσκηση καθηκόντων λοιπών αποσπασμένων και υπευθύνων.