Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη Καταργηθείς | 23 Μαρτίου 2018, 13:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας έρθει οποιαδήποτε νέα δομή, μονοπρόσωπη ή πολυπρόσωπη, ας έρθουν όλες μαζί κι ας κάνουν το ένα δέκατο του έργου ενός σχολικού συμβούλου που την τιμάει τη θέση του. Το δικό μου έργο είναι εδώ και βρίσκεται σε λογοδοσία ενώπιον όλων από την πρώτη στιγμή: http://klouvatos.mysch.gr. Ανάλογο και αξιολογότερο έργο μπορεί να βρεί κανείς φυσικά και σε ιστότοπους άλλων σχ. συμβούλων. Ας αναπληρώσει, υποκαταστήσει, αντικαταστήσει κάποιος άλλος θεσμός όλο αυτό το έργο. Ας το ακυρώσει αν μπορεί. Αργά η γρήγορα θα φανεί το τεράστιο κενό. Δυστυχώς, όταν κατακαθίσει η ομίχλη και τεθεί σε εφαρμογή η δημοκρατική ίσως, αλλά ατελέσφορη νέα τάξη πραγμάτων, θα αντιληφθεί σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος το τραγικό λάθος, την κατάργηση, αντί την περαιτέρω αναβάθμιση του σχολικού συμβούλου. Η επερχόμενη αλλαγή δεν ήταν αυτό που είχε ανάγκη το σχολείο. Λίγη λογοδοσία παραπάνω χρειαζόταν, πιο σαφές καθηκοντολόγιο και αξιολόγηση (εννοώ του έργου του σχολ. συμβούλου). Ποιος τους άφησε ελεύθερους να εξαφανίζονται από την έδρα τους; Δεν υπήρχε προίσταμένη αρχή για έλεγχο των "ασυνείδητων"; Στο εξής, ο συντονιστής εκπαίδευσης από τη Σύρο, χωρίς να υπάρχει καν ακτοπλοίκή σύνδεση με πολλά μικρά και μεγάλα κυκλαδονήσια, ας καταφέρει να επισκεφτεί όλα τα σχολεία της Σαντορίνης ή της Νάξου, έστω μια φορά το χρόνο, ας συναντήσει τους γονείς, ας κάνει ημερίδες και δειγματικές διδασκαλίες (άλλωστε δεν προβλέπονται πλέον), ας κάνει κατά τάξη επιμορφωτικές συναντήσεις, ας κάνει απογευματινές συναντήσεις, ας κάνει ενδοσχολικές επιμορφωτικές συναντήσεις, ας συναντήσει τους τοπικούς φορείς, ας συναντήσει κατ' ιδίαν γονείς και τόσα άλλα. Ας καταφέρει να πάει έστω μια φορά στη διάρκεια της θητείας του στην Ανάφη ή στην Ηρακλειά ή στη Θηρασία με τη λάντζα, να εμψυχώσει, να στηρίξει, να καθοδηγήσει τον συνάδελφο. Και τόσα άλλα σημαντικά... Αυτή η ευέλικτη, παιδαγωγική, προσωποκεντρική σχέση θα γίνει δυστυχώς παρελθόν. Η ώρα του γραφειοκρατικού συντονισμού έφτασε και είναι άλλο συντονισμός και άλλο παιδαγωγική καθοδήγηση. Ας το ξαναδεί ο νομοθέτης, αλλιώς καλό κουράγιο σε όλες και όλους